تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819011149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه مطبوعات،خبرگزاری ها و رسانه های مجازی مازندران گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نمایشگاه مطبوعات،خبرگزاری ها و رسانه های مجازی مازندران گشایش یافت ساری-ایرنا- نمایشگاه مطبوعات،خبرگزاری ها و رسانه های مجازی مازندران با حضور استاندار و معاون وزیر کشور امروز ( سه شنبه ) در محل سالن هراتی ساری گشایش یافت.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈ عباسعلی ابراهیمی ˈ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آیین آغاز به کار این نمایشگاه به وجود 60غرفه از مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی اشاره کرد و گفت: ارایه عملکرد یکساله در حوزه اطلاع رسانی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی ضمن تبریک هفده مرداد که در تقویم جمهوری اسلامی به روز خبرنگار نامگذاری شده است، از شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان نخستین خبرنگار شهید یاد کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و جشن روز خبرنگار را از دیگر برنامه های روز خبرنگار در استان عنوان کرد.
ابراهیمی به ارسال حدود 480 اثر به جشنوار مطبوعات ، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی استان اشاره کرد و گفت: آثار ارسال شده توسط داوران استانی داوری شده و برگزیده ها دربخش های مختلف ، گزارش ، خبر، عکس ، تیتر ، مقاله ، یاداشت و ویژه با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد تجلیل خواهند شد.
دهمین نمایشگاه مطبوعات ، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی مازندران تا روز پنجشنبه هفته جاری دایر است.
مازندران حدود 100نشریه استانی ، خبرگزاری ها ، پایگاه اطلاع رسانی و نمایندگی روزنامه های کثرالانتشار دارد.
حدود 450 نفر از خبرنگاران مازندران عضو خانه مطبوعات هستند.ک/2
2585/608



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن