تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819732905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج فرهنگ مطالعه از مهمترین اهداف سازمان فرهنگی ورزشی شهر قدس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ترویج فرهنگ مطالعه از مهمترین اهداف سازمان فرهنگی ورزشی شهر قدس است شهرقدس - ایرنا - مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شهر قدس گفت: افزایش میزان مطالعه شهروندان و نقش مطالعه در اوقات فراغت آنان از مهمترین اهداف سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شهر قدس است.


«بهزاد لطفی» روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ترویج فرهنگ مطالعه در سطح جامعه و ارتقای این فرهنگ سبب رشد و پویایی جامعه می شود.
لطفی افزود: در این راستا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شهر قدس ترویج فرهنگ کتابخوانی را به عنوان یکی از مهمترین رسالت های خود دنبال می کند.
وی با بیان اینکه بیش از پنج هزار نفر عضو فعال کتابخانه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری هستند، گفت: بیش از 51 هزار جلد کتاب در کتابخانه های سازمان وجود دارد و در سال جاری اقدامات مطلوبی جهت ارتقای کیفی و کمی کتابخانه های سازمان صورت گرفته است.
لطفی خاطرنشان: کتابخانه های باقرالعلوم، دهخدا و شهدای سرخه حصار زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس فعالیت می کنند و در چهار ماهه نخست سال جاری بیش از 24 هزار نفر به این کتابخانه ها مراجعه کرده اند.
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شهر قدس خاطرنشان کرد: کتابخانه های این سازمان با هدف افزایش انگیزه و اثر بخشی مطالعه، کمک به هدفمند کردن مطالعات شهروندان با تاکید بر محتوای سازنده و افزایش بهره مندی آنها از سالن های مطالعه و کتابخانه های سازمان راه اندازی شده است.
وی بیشترین مراجعین کتابخانه ها را از میان دانش آموزان دوره متوسطه دانست و گفت: پس از آن دانشگاهیان، دانش آموزان دوره راهنمایی و ابتدایی در صدر مراجعین به این کتابخانه ها هستند.
علاقمندان می توانند همه روزه از ساعات 7:30 الی 17 برای مطالعه و استفاده از امکانات کتابخانه های سازمان به این مراکز مراجعه کنند.
همچنین هالی شهرستان قدس می توانند انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات سازنده خود را به سامانه 30004688 ارسال کرده و یا با شماره تلفن 46874455 نظرات خود را با کارشناسان این سازمان در میان بگذارند.
تهرام/5570//1348



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن