تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802756238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس جمهور:نرمش ذلیلانه و تسلیم، ممنوع است/نرمش قهرمانانه خواهیم داشت/2


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
رئیس جمهور:نرمش ذلیلانه و تسلیم، ممنوع است/نرمش قهرمانانه خواهیم داشت/2

رئیس جمهور:نرمش ذلیلانه و تسلیم، ممنوع است/نرمش قهرمانانه خواهیم داشت/2
رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود در جمع مردم استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه "مردم ایران از روز اول در کنار مظلومان عالم و مردم کشورهای مسلمان بوده‌اند"، اظهار کرد: این مردم نه تنها برای منافع ایران که برای منافع جهان اسلام و مظلومان تلاش کرده‌اند.

به گزارش نامه نیوز، حسن روحانی با بیان اینکه "دولت در یک سال گذشته گام‌های اولیه را در مسائل مهم کشور برداشته است"، خاطرنشان کرد: در زمینه مسائل اقتصادی، سیاست خارجی، سیاست داخلی، فرهنگی و اجتماعی گام‌های روشن و آشکاری را به کمک مردم، هدایت رهبری، لطف خداوند و توجهات حضرت ولی عصر (عج) برداشته است.
وی با اشاره به حوزه سیاست خارجی ادامه داد: امروز سیاست خارجی ایران با دیروز متفاوت است و دولت توانسته هفت میلیارد دلار از اموال مردم ایران را از چنگ ظالمان خارج کند و قدم‌های بعدی را مردم با قدرت برمی‌دارند. دنیا می‌داند دیگر تحریم و تهدید تأثیرگذار نیست. رئیس‌جمهور همچنین افزود: همانطور که رهبری فرموده‌اند، ما نرمش قهرمانانه خواهیم داشت. نرمش ذلیلانه و تسلیم در برابر قدرت‌های بزرگ، ممنوع است. ما با دنیا سخن می‌گوییم و با منطق و استقلال از طریق معیارهای اسلامی و سیره پیامبر (ص) و ائمه به دنبال بازپس‌گیری حقوق مردم هستیم. روحانی به مسائل اقتصادی کشور نیز اشاره کرد و گفت: امروز نسبت به پارسال ثبات و آرامش بیشتری در زمینه اقتصادی وجود دارد و مردم دیگر امروز برای خریدن ارز خارجی و سکه حرص نمی‌ورزند و آنها را به عنوان ذخیره زیر تشک هدایت نمی‌کنند. مردم امروز احساس ثبات می‌کنند و این ثبات و آرامش که با کمک مردم به دست آمده مهمترین پایه برای سرمایه‌گذاری در کشور است. وی با بیان اینکه "امروز سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به سمت ایران حرکت کرده‌اند"، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ده‌ها طرح در استان چهارمحال و بختیاری برای سرمایه‌گذاری در حال بررسی است و شما شاهد چهارمحال و بختیاری و شهرکردی جدید و توسعه‌یافته خواهید بود.
رییس‌جمهور در ادامه سخنرانی خود در جمع مردم شهرکرد به وجود مشکلات آبی در کشور اشاره کرد و گفت: مردم ما مردمی عدالت‌جو، بزرگوار و همزیست با دیگران هستند که به حقوق یکدیگر توجه دارند. قطعا اگر طرحی در حوزه تامین منابع آب استان وجود داشته باشد که به مردم و همچنین به چشمه‌سارهای استان لطمه وارد کند دولت خود مانع آن خواهد شد. وی اضافه کرد: همان‌طور که در اهواز اعلام کردم تمام سرشاخه‌های کارون و زاینده‌رود برای همه استان‌های مسیر راه است. روحانی با بیان این‌که ملت ایران طرفدار حق و عدالت است، خاطرنشان کرد: همه مردم باید از آب آشامیدنی استفاده کنند، اما آنجایی که استفاده‌های دیگر از آب مطرح باشد، حساب و کتابی وجود دارد و حقوق همه مردم باید لحاظ شود و در این باره عادلانه عمل شود. این دولت بر مبنای قانون، عدالت و مساوات و بر مبنای حقابه همه کشاورزان و همه کسانی که از آب بهره می‌برند به شکل عادلانه رفتار خواهد کرد لذا نسبت به مساله آب نگرانی نداشته باشید. رییس‌جمهور با بیان این‌که شورای عالی آب، دولت تدبیر و امید، مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی کارها را بر مبنای عدل و حق پیش خواهند برد، ادامه داد: همه مردم ایران باید بدانند که ما باید در مساله آب هم صرفه‌جویی کنیم و هم از آب به طریق علمی استفاده کنیم، زیرا کشور ما بر روی کمربند خشکی قرار گرفته است و اگرچه چند منطقه ایران از لحاظ وضعیت آب نبستا متعادل و خوب هستند اما کشور ما کشور خشکی است. وی با بیان این‌که کشور در سال‌های اخیر دچار مشکل خشکسالی بوده است، افزود: در استان چهارمحال و بختیاری ریزش رحمت آسمانی در زمان ترسالی نسبت به خشکسالی دو برابر می‌شود، بنابراین باید حواسمان جمع باشد و به بهترین نحو از آب استفاده کنیم. روحانی مساله آب به ویژه آب آشامیدنی را از مشکلات استان چهارمحال و بختیاری دانست و تاکید کرد: یکی از طرح‌هایی که من می‌خواهم در این سفر اعلام کنم طرح بن بروجن است که آب آشامیدنی را از منطقه بن به شهرکرد و در نهایت به بروجن و همه شهرها و روستاهای مسیر راه می‌رساند، البته این طرح یک روزه اجرا نمی‌شود و چند ساله خواهد بود اما این کار انجام خواهد شد. رییس‌جمهور اضافه کرد: دولت همراه با بخش خصوصی این طرح را اجرایی و عملیاتی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم در همین دولت یازدهم طرح آبرسانی را به مرحله اجرا در آوریم، البته قول وزارت نیرو تا پایان سال 95 است، اما من کمی احتیاط می‌کنم و می‌گویم تا پایان دولت این کار انجام خواهد شد.
ادامه دارد...



1393/5/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن