تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806778792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صندوق‌هاي خرد اعتباري براي بهره برداران منابع طبيعي داير شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد هادربادي خواستار شد:
صندوق‌هاي خرد اعتباري براي بهره برداران منابع طبيعي داير شود
يزد ـ خبرگزاري مهر: مديركل دفتر ترويج و مشاركت هاي مردمي سازمان جنگل ها و مراتع كشور گفت: براي حمايت از بهره برداران منابع طبيعي بايد صندوق هاي خرد اعتباري داير شود.



به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا هادربادي، ظهر سه شنبه در جلسه شوراي معاونان اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان يزد اظهار داشت: بهره برداري هاي بي رويه يكي از بزرگترين آسيب ها و خسارت ها را به منابع طبيعي وارد مي كند به همين دليل لازم است در زمينه بهره برداران، برنامه هاي ترويجي و مشاركتي بيشتري اجرا شود. وي از جمله اين برنامه ها به ايجاد صنددوق هاي خرد اعتباري به منظور حمايت از بهره برداران اشاره كرد و بيان داشت: ايجاد اين صندوق ها، براي بهره برداران استقلال به ارمغان مي آورد. هادربادي همچنين با اشاره به اينكه بايد مشاغل جايگزين نيز براي بهره برداران در نظر گرفته شود، خاطرنشان كرد: كاهش بهره برداري ها، كاهش درآمد بهره برداران را به دنبال دارد كه براي جبران آن بايد مشاغل جايگزين به آنها معرفي شود. مديركل دفتر ترويج و مشاركت هاي مردمي سازمان جنگل ها و مراتع كشور اظهار داشت: نفع رساني به بهره برداران از اصول اصلي مشاركت هاي مردمي در حوزه منابع طبيعي و آبخيزداري است . مشاركت مردمي در صيانت از منابع طبيعي بايد از شعار به عمل تبديل شود هادربادي بيان كرد: مشاركتهاي مردمي در همه جاي دنيا مورد توجه است و بر اساس نفع رساني به بهره برداران و نيز ايجاد احساس مالكيت و علاقه مردم به عرصه هاي منابع طبيعي انجام مي شود. وي خاطرنشان كرد: استفاده از توان مردم براي حفظ منابع طبيعي فقط يك شعار نيست بلكه موضوعي است كه در دنيا محقق شده و اين امر به يك مشاركت واقعي منجر خواهد شد . لزوم اصلاح تفكرات غلط و ايجاد بينش مناسب در مواجهه با منابع طبيعي مديركل دفتر ترويج و مشاركت‌هاي مردمي سازمان جنگل ها و مراتع كشور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه تفكرات غلط، بزرگترين ضربه را به منابع طبيعي وارد كرده است، خواستار اصلاح نگاه ها و ايجاد بينش مناسب در ميان مردم شد و بيان كرد: اصلاح بينش ها و ايجاد فرهنگ جديد از مهمترين وظايف در حوزه ترويج است كه براي تحقق آن به مشاركت هاي مردمي نياز است. هادربادي خاطرنشان كرد: هر كارشناس فني در مرحله نخست يك مروج منابع طبيعي محسوب مي شود زيرا انتظار مخاطبان در ابتدا راهنمايي و پاسخگويي به سئوالات و خواسته هاي آنهاست. از بين رفتن يك گونه گياهي خسارت بيشتري در مناطق كويري و بياباني بر جاي مي گذارد وي همچنين با اشاره به اهميت منابع طبيعي در مناطق بياباني خاطرنشان كرد: به گفته كارشناسان، از بين رفتن يك گونه گياهي در مناطق بياباني با توجه به شرايط سخت اقليمي، خسارت بيشتري نسبت به ساير مناطق محسوب مي شود بنابراين يزد نيز كه در زمره مناطق كويري و بياباني محسوب مي شود بايد در اين زمينه مورد توجه قرار گيرد. هادربادي در اين جلسه همچنين خواستار اضافه شدن سنجش ميزان مشارت مردم در طرح ها به عنوان يكي از ملاك هاي ارزشيابي طرح ها در حوزه فني شد. مديركل دفتر ترويج و مشاركت‌هاي مردمي سازمان جنگل ها و مراتع كشور تاكيد كرد: روساي ادارت آموزش و ترويج ادارات كل منابع طبيعي و آبخيزداري به عنوان يكي از اعضاي اصلي در جلسات كميته هاي فني استان ها حضور يابند.




۱۳۹۳/۵/۱۴ - ۱۷:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن