تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812849207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای احکام منابع طبیعی بدون پشتوانه ممکن نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > فارس بردبار در گفتگو با مهر:
اجرای احکام منابع طبیعی بدون پشتوانه ممکن نیست
شیراز – خبرگزاری مهر: مدیر کل منابع طبیعی استان فارس گفت: اجرای احکام منابع طبیعی بدون پشتوانه دستگاه های مختلف ممکن نیست.



کاظم بردبار در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طی سه سال گذشته دستگاه قضایی فارس بهترین همکاری را با منابع طبیعی داشته تاکید کرد: در سال گذشته بیش از 90 درصد آرا به نفع منابع طبیعی صادر شد و از طرفی دیگر نیز 200 حکم برای بازگشت اراضی به حالت طبیعی داریم. وی یادآور شد: دستگاه قضایی در ارائه احکام بیشترین همکاری را دارد اما برای ما مشکل زمانی ایجاد می شود که قصد انجام احکام را داریم زیرا در این موقع هیچکس به کمک ما نمی آید. مدیر کل منابع طبیعی استان فارس با بیان اینکه امروز حکم بازگشت به منابع طبیعی 39 هکتار در منطقه ملوسجان را داریم، گفت: ما آماده اجرای احکام هستیم اما باید از ما حمایت شود نه اینکه از گروه های مختلف فشار بیاورند. بردبار تاکید کرد: با این وضعیت چگونه ممکن است که ما بتوانیم آرا را به طور کامل اجرایی کنیم در حالیکه خود ما نه به اندازه کافی نیرو داریم و نه اینکه امکانات این کار در اختیار ما قرار دارد. مدیر کل منابع طبیعی استان فارس ادامه داد: البته بحث جدید تعرض به اراضی ملی را نداریم زیرا با وضعیت خشکسالی امروز استان فارس دیگر کسی به دنبال گرفتن زمین نیست.

  بردبار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید به فکر کارکنان منابع طبیعی باشیم، گفت: طی چهار ماه گذشته حتی یک ریال هم اضافه کاری به کارمندان ندادیم در این حال همه به طور 24 ساعته مشغول به کار هستند. وی با بیان اینکه امروز کارکنان منابع طبیع استان فارس به طور شبانه روزی در گیر آتش سوزی منابع طبیعی هستند، گفت: طی چند روز گذشته 11 مورد آتش سوزی در استان داشتیم که بیشترین آن در اطراف کوار به وسعت 40 هکتار بوده است.


۱۳۹۳/۵/۱۲ - ۱۱:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن