تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819859310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه یابی 23 طرح دانش آموزان استان سمنان به جشنواره جوان خوارزمی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: راه یابی 23 طرح دانش آموزان استان سمنان به جشنواره جوان خوارزمی سمنان - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از راه یابی 23 طرح دانش آموزان این استان به شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی خبر داد .


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ، ˈ حسین فولادیان ˈ افزود : پس از اتمام داوری آثار رسیده به دبیرخانه استانی جشنواره جوان خوارزمی، از بین 177 طرح ارسالی به دبیرخانه استان سمنان 23 طرح برای داوری انتخاب شد .
وی اظهار داشت : از بین طرح های ارسالی، بیشترین آثار در زمینه علمی مکانیک با 39 اثر، هنر و معماری با 31 اثر، علوم زیستی با 30 اثر، برق و الکترونیک با 17 اثر و زبان و ادبیات فارسی با 15 اثر بودند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد : بیشترین آثار ارسالی به استان از شهرستان شاهرود با 60 اثر بوده است و نتیجه اولیه داوری در مرحله کشوری اواخر مرداد از طریق دبیرخانه کشوری اعلام می شود.
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در گزارش دیگری از تاکید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری برای همکاری مدیران دستگاه های اجرایی این استان با آموزش و پرورش خبر داد.
ˈ محمد همتیان ˈ در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اگر آموزش و پرورش برنامه ای در طول سال تحصیلی و اوقات فراغت دارد می تواند از امکانات دستگاه های اجرایی استفاده کند .
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان پیشنهاد کرد: نشستی با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و نشستی با خیرین با هدف تشویق خیرین برای مشارکت با آموزش و پرورش برگزار شود.ک/1
1536/611



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن