تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820117784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت اقامتی مازندران به یک میلیون نفر شب افزایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ظرفیت اقامتی مازندران به یک میلیون نفر شب افزایش می یابد ساری - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: ظرفیت اقامتی استان برای گردشگران در صورت بهره برداری از طرح های در حال اجرا به یک میلیون نفر شب افزایش می یابد.


ˈ حسین باقری ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی صنایع دستی قائمشهر افزود: اکنون 150 طرح اقامتی در مازندران در حال ساخت است که بین 20 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی طرح های در دست اجرا را شامل هتل، هتل آپارتمان، متل و مجتمع های اقامتی معرفی و سرمایه گذاری در نظر گرفته شده برای آنها را 90 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: اجرای این طرح ها از سال 85 آغاز شده است.
باقری ظرفیت کنونی مراکز اقامتی مازندران را 670 هزار نفر شب اعلام کرد و افزود: این ظرفیت پاسخگوی خیل عظیم مسافران بویژه در ایام تعطیل سال نیست.
وی از اقامت سه میلیون و 859 هزار و 587 شب مسافر در مراکز اقامتی مازندران در نخستین روزهای آغاز دور دوم تعطیلات تابستانی خبر داد و گفت: این تعداد مسافر از چهارم تا دهم مردادماه مازندران را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردند و در مراکز اقامتی استان ساکن شدند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران یادآور شد: مراکز اقامتی مازندران در هفته نخست تعطیلات نوروزی (28 اسفند 92 تا چهارم فروردین 93) شاهد اقامت دو میلیون و 650 هزار نفر شب مسافر بودند.
باقری افزود: آب و هوای مطبوع، برخورداری از دریا و جنگل و دیگر ظرفیت های گردشگری و همچنین نزدیکی به پایتخت سبب می شود تا مازندران سهل الوصول ترین مقصد برای گردشگران داخلی باشد.ک/3
7329/1654/2025



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن