تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803842166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صبای قم؛ تیمی بدون دندان پوسیده/ کاپیتانی که بعد از 9 سال کنار گذاشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > فوتبال - فوتسال بررسی تیم‌های حاضر در لیگ چهاردهم؛
صبای قم؛ تیمی بدون دندان پوسیده/ کاپیتانی که بعد از 9 سال کنار گذاشته شد
" با بضاعتی که داریم تلاش می‌کنیم تا در جدول رده‌بندی رتبه تک رقمی به‌ دست بیاوریم". این صحبت‌های صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم است؛ صحبت‌هایی که در کنار خریدهای این تیم برای لیگ چهاردهم نشان می‌دهد آنها برای این فصل هم برنامه‌ جدی برای قهرمانی یا کسب سهمیه ندارند و باقی ماندن در لیگ برتر برایشان موضوع مهمتری است.



به گزارش خبرنگار مهر، بر خلاف تیم‌های دیگر لیگ برتر، تیم صبای قم در بخش مدیریت تغییراتی را بعد از پایان لیگ سیزدهم به خود دید و در نهایت عباس جهانبینی به جای محمدرضا کشوری‌فرد به صندلی مدیریت این باشگاه رسید. با این حال مدیران جدید باشگاه صبا تغییری در کادر فنی تیم ایجاد نکرده و ترجیح دادند کار را با صمد مرفاوی ادامه بدهند. یکی از مسائلی که با شروع تمرینات صبا در لیگ چهاردهم برای این تیم مشکلاتی ایجاد کرد، موضوع ممنوع الفعالیتی ساکت الهامی مربی صبا بود. البته این مشکل با حضور مدیران صبا در فدراسیون فوتبال و رایزنی‌های صورت گرفته قبل از شروع مسابقات جام جهانی برطرف شد ولی هیچ گاه به صورت رسمی از سوی آنها تایید نشد. تا زمان مشخص شدن مدیریت جدید باشگاه و انتخاب سرمربی، باشگاه صبا فرصتی را از دست داد که منجر به جدایی بازیکنان کلیدی آنها از جمله رضا عنایتی و کیوان امرایی شد. این دو بازیکن خیلی زود راهی پدیده مشهد شدند تا جزو اولین جدایی‌هایی صبا لقب بگیرند.  همچنین بازیکنان دیگری مثل میلاد سلیمان فلاح، فرید کریمی، اکبر صادقی و مجید حیدری هم که نقش زیادی در موفقیت‌های صبا داشتند راه خروج از این تیم را در پیش گرفتند تا کار مرفاوی برای بستن تیمش را دشوارتر کند.

این مسئله ناراحتی صمد مرفاوی را هم در پی داشت: "6 بازیکن لیگ ‌برتری گرفته‌ایم ولی مشکلی که داشتیم این بود که یکسری از بازیکنان جدا شدند و جزو مهره‌های تأثیرگذار تیم بودند. اگر آنها می‌ماندند با جذب بازیکنان جدید شرایط بهتر می‌شد ولی متأسفانه خروجی صبا زیاد بود و ما مجبور شدیم 6 سهمیه لیگ‌ برتری را جایگزین آنها کنیم". صبا نام مرتضی کاشی کاپیتان خود را هم به خاطر شرایط جسمی و مصدومیت‌هایی که این بازیکن داشت برای فصل بعد از لیست خارج کرد تا کاشی بعد از 9 سال از این تیم کنار برود. در مقابل خروجی‌هایی که صبا داشت بازیکنانی مثل پيروز قرباني، کاظمي، اميد قرباني، عباس بختياري، محمد برجلو، عباس قاديان، قاسم گرامي، احمد حسن زاده، احمد مهدی زاده، ایوب کلانتری، جلال علیمحمدی و میلاد فراهانی به این تیم اضافه شدند تا جای خالی بازیکنان فصل گذشته را پر کنند. همچنین مارکو اوره‌لیو آیوبل بازیکن برزیلی‌الاصل و عضو پیشین تیم‌های مطرح ویتوریا گیمارش و ماریتیمو پرتغال آخرین بازیکنی بود که به تیم صبا پیوست تا این تیم خود را آماده لیگ چهاردهم کند. عملکرد نه چندان چشمگیر صبا در نقل و انتقالات نشان می‌دهد آنها برای فصل بعد هم برنامه‌ای برای قهرمانی یا کسب سهمیه ندارند. این را می‌شود از صحبت‌های سرمربی این تیم متوجه شد: "ما از لحاظ امکانات و بضاعت مالی نسبت به خیلی از تیم‌ها ضعیف‌تر هستیم. قبلاً که بحث سقف قرارداد مطرح بود و الان سقف بودجه مطرح است. من نمی‌دانم چطور خیلی از تیم‌ها پول میلیاردی می‌دهند ولی می‌گویند سقف بودجه را رعایت کردیم. در مورد تیم ما همه چیز روشن است و با این بضاعت تلاش می‌کنیم تا در جدول رده‌بندی رتبه تک رقمی به‌ دست بیاوریم".




۱۳۹۳/۵/۶ - ۱۵:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن