تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819715177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

البسه قاچاق در ایست بازرسی قلعه آستارا کشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: البسه قاچاق در ایست بازرسی قلعه آستارا کشف شد آستارا ـ ایرنا ـ فرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت: 770 ثوب از انواع البسه قاچاق در ایست بازرسی سه راهی قلعه آستارا کشف شد.


سرهنگ رحیم مهدی زاده عصر دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای کنترل تردد خودروهای محور مواصلاتی اردبیل به آستارا، عوامل انتظامی ایست بازرسی توانستند 770 ثوب البسه قاچاق را کشف کنند.
وی با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم قاچاق توسط نیروی انتظامی با جدیت ادامه دارد ، اضافه کرد: این مقدار کالای قاچاق از دو خودرو کشف شد و افراد دستگیر شده روانه دادسرا شدند.
مهدی زاده در ادامه از کشف یک دستگاه پراید سرقتی در کمتر از شش ساعت توسط عوامل کلانتری مرکزی و پلیس آگاهی آستارا خبر داد و بیان کرد: در پی اعلام یک فقره سرقت خودرو در طرح سالمسازی سفیر امید عوامل نیروی انتظامی بلافاصله کشف خودرو را در دستور کار قرار داده و خودروی سرقت شده را در کمتر از شش ساعت در یکی از کوچه های شهر آستارا کشف کردند.
وی ادامه داد: خودروی کشف شده با اخذ دستور قضایی به صاحبش تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی آستارا در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه موتور سیکلت در تصادفات صورت گرفته از کمترین ضریب ایمنی برخوردار بوده و تعداد بالای تلفات جانی را به خود اختصاص می دهد ، گفت: پلیس در جهت جلوگیری از خطرات ناشی از موتورسیکلت ها و پایین آوردن خسارات جانی و مالی تمام توان خود را به کار گرفته است.
مهدی زاده اظهار کرد: پلیس این شهرستان در چهار ماهه نخست امسال ، با هدف برخورد با موتورسواران متخلف و حادثه ساز ، یک هزار و 96 دستگاه موتور سیکلت با پلاک مخدوش و فاقد پلاک را توقیف و به پارکینگ منتقل کرده است.
وی از راکبان موتورسیکلت خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و با استفاده از کلاه ایمنی، پلیس را در داشتن سالی با کمترین خسارت و حادثه جانی یاری کنند.ک/3
7105 / 535 / 695



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن