تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814788793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک سوم ظرفیت مازندران برای کشاورزی استفاده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران فلاح جلودار:
یک سوم ظرفیت مازندران برای کشاورزی استفاده می شود
ساری - خبرگزاری مهر: استاندار مازندران، مهمترین مشکل استان را بیکاری دانست و گفت: وقتی محور توسعه کشاورزی بود، کاری انجام نشد و در حال حاضر از یک سوم ظرفیت استان برای تولیدات کشاورزی استفاده می‌شود.



به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار ظهر دوشنبه در جلسه مشورتی با فعالان اصولگرای شهرهای مازندران اظهار داشت: همه دلسوزان استان دغدغه‌های مشترکی دارند که برای برون‌رفت از آن باید از نظرات نخبگان و تجربه همه زحمتکشان نظام اسلامی استفاده شود. وی با اشاره به حضور خود در جلسه‌ وزیر کشور با احزاب مختلف ، افزود: هماهنگی خوب، با فهم و عقلانیت مشترک در جناح سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا با محوریت دولت تدبیر و امید شکل گرفته است که جای خوشحالی دارد. وی با بیان اینکه نگاه دولت تدبیر و امید در مقابل سلیقه‌های سیاسی احترام آمیز و یکسان است، تصریح کرد: با وجود دو حزب سیاسی مطرح اصولگرا و اصلاح‌طلب در کشور ، ما به عنوان نیروی اعتدال حد میانه‌رو را داریم تا بتوانیم از همه ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده کنیم. فلاح با اشاره به اينكه هيچ چالش سياسي و امنيتي در استان نداريم، اظهار داشت: بايد به جاي تقابل به دنبال تعامل باشيم. وی با تاکید براینکه تلاش همه ما نجات مازندران با استفاده از تجربیات نیروی نخبه در استان است، افزود: مازندران در زمینه‌های مختلف وضعیت نامناسبی دارد. فلاح با تاکید براینکه سهم مازندران در سطح ملی باید مشخص باشد، اذعان داشت: بیش از 35 درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مازندران بیکار هستند. وی افزود: مازندران در تولید خاویار رتبه برتر داشت، در حالی که تولید اين ثروت از دریا به صفر رسیده است. فلاح وضعیت تغییر کاربری اراضی کشاورزی مازندران را اسفبار دانست و گفت: مازندران باید امنیت غذایی استان و کشور را تامین کند و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی برنامه جدی استانداری مازندران است. استاندار مازندران نگاه همه جانبه را از نیازهای اولیه رفع مشکلات در استان دانست و یادآور شد: دولت در این مقطع تصمیم دارد كشور را از رکود و تورم خارج نمايد. وی تورم در سطح ملی را 26 درصد عنوان کرد و ادامه داد: این رقم در مازندران به 23 درصد رسیده است.


۱۳۹۳/۵/۶ - ۱۳:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن