تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803958948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدود 350 اثر برای سومین جشنواره مطبوعات مازندران ارسال شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حدود 350 اثر برای سومین جشنواره مطبوعات مازندران ارسال شد ساری - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ارسال 348 اثر برای سومین جشنواره مطبوعات ، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی مجازی استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ˈ عباسعلی ابراهیمی ˈ روز شنبه در نشستی با اعضای هیات داوران این جشنواره پیش بینی کرد که آمار آثار ارسالی تا پایان مهلت تعیین شده به حدود 400 عنوان برسد.
وی زمان پایان مهلت ارسال اثر برای سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های مجازی مازندران را پنجم مرداد اعلام کرد و گفت : کار داوری برای انتخاب آثار برتر نیز بلافاصله پس از پایان مهلت تعیین شده آغاز می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اظهار این مطلب که رسانه ها بیشترین تاثیر را در جهت دهی به افکار عمومی بر عهده دارند ، افزود : به همین دلیل ، برجسته کردن نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف رسانه ها در واقع به معنای هدایت درست افکار عمومی است و یکی از ابزارهای دستیابی به این اهداف نیز برگزاری جشنواره ها و معرفی برترین ها به عنوان الگوی کار است.
وی گفت : امسال برای نخستین بار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعتماد به غنای فکری و تجربی و ظرفیت علمی و رسانه ای استان ، کار داوری جشنواره را به داورانی از استان سپرده است و بر این اعتقاد است که داوران استانی با توجه به شناختی که از ظرفیت های موجود حرفه ای و فضای کار در مازندران دارند بهتر می توانند در مورد آثار رسانه ای استان قضاوت کنند.
ابراهیمی افزود : البته سپردن کار داوری جشنواره به داوران استانی از حساسیت زیادی نیز برخوردار است ، برای این که هر اقدامی که در این دوره انجام شود در صورت موفقیت برای سال های آینده تبدیل به رویه می شود و در صورت شکست نیز اعتمادها را از بین خواهد برد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران استقبال از سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های مجازی را نشانگر پویایی و سرزندگی رسانه های استان دانست و گفت : آنچه برای ما مهم است تداوم حس نشاط و شادابی موجود در رسانه های استان در کنار ارتقای حرفه ای آنها است و انجام قضاوت عادلانه توسط داوران به گونه ای که حق را به صاحب حق برساند به طور قطع دستیابی به این اهداف را میسر می کند.
سومین جشنواره مطبوعات ، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی مجازی مازندران برای ارسال آثار در 14 زمینه از جمله سرمقاله و یاداشت ، مقاله ، عکس ، گزارش ، مصاحبه ، خبر ، تیتر ، طراحی و صفحه آرایی و تفسیر و تحلیل خبر و یک بخش ویژه فراخوان داده است.
قرار است برگزیدگان این دوره از جشنواره روز هفدهم ماه مرداد جاری همزمان با روز خبرنگار و برپایی مراسم استانی این روز در بابلسر معرفی شوند.
سومین جشنواره مطبوعات مازندران را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، استانداری ، خانه مطبوعات و انجمن صنفی رسانه های مجازی استان برگزار می کنند.
در استان مازندران چهار روزنامه محلی ، 25 هفته نامه ، هفت دو هفته ، 20 ماهنامه ، دو دوماهنامه ، 24 فصلنامه و پنج دو فصلنامه منتشر می شود و 35 پایگاه مجازی ، شش خبرگزاری و تمام روزنامه های سراسری دراین استان دارای نمایندگی هستند.ک/3
1654



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن