تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819003248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار: 45 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های نیمه تمام زرندیه اختصاص یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار: 45 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های نیمه تمام زرندیه اختصاص یافت ساوه- ایرنا- فرماندار زرندیه گفت: 45 میلیارد و 400 میلیون ریال در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان مرکزی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهرستان اختصاص یافت.


ˈمحمد کردیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، آبرسانی به روستاها، بهسازی و روکش آسفالت راه های اصلی و روستایی، تکمیل شبکه آبرسانی شهرهای تابعه و فضاهای ورزشی، مرمت ابنیه تاریخی، تکمیل فضاهای درمانی و بهسازی روستاها را بخشی از پروژه های نیمه تمام این شهرستان عنوان کرد.
وی بیان کرد: سیاست دولت تدبیر و امید در اولویت اختصاص اعتبارها به تکمیل پروژه های ناتمام است و در شهرستان زرندیه نیز اولویت اجرای طرح های عمرانی بر اساس انجام پروژه های نیمه کاره است.
کردی با بیان این که پروژه ها باید بر مبنای نیازها و انجام کار کارشناسی اجرا شوند، گفت: در صورت تعریف پروژه های جدید در سال جاری، آن طرح باید طی مدت دو سال پایان یابد.
وی اظهار کرد: برای توسعه این شهرستان باید به امکانات و استعدادهای موجود توجه شود و همه برای پیشبرد اهداف نظام و توسعه شهرستان همکاری داشته باشند.
به گفته وی، این شهرستان از پتانسیل بالایی در بخش صنعت و کشاورزی برخوردار است که شکوفا شدن آن ها نیازمند تعامل و تلاش مسوولان است.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری امسال را بنام ˈاقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نامگذاری کرده اند و تلاش مجاهدانه مردم و مسوولان لازمه تحقق این شعار است.
زرندیه از شهرستان های استان مرکزی است و در 80 کیلومتری جنوب غربی تهران واقع شده است.ک/3
7338/686



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن