تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804910314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت مدارس هیات امنایی جلوه ای از مشارکت مردمی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فعالیت مدارس هیات امنایی جلوه ای از مشارکت مردمی است نهاوند- ایرنا- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان نهاوند بهینه کردن مشارکت های مردمی را از اولویت های مهم آموزش و پرورش دانست و گفت: فعالیت مدارس هیات امنایی از مصادیق بارز این سیاستگذاری است.


به گزارش ایرنا ˈمحمد حسین دارایی ˈ روز دوشنبه در کمیته کیفیت بخشی به مدارس هیات امنایی شهرستان نهاوند افزود: در مدارس هیات امنایی افراد ذینفع مدرسه در تصمیم گیری ها حضور دارند و 11 عضو هیات امنای مدرسه از جمله معتمدان محل، کارشناسان تعلیم و تربیت، نماینده شورای معلمان، انجمن اولیا و مربیان در رابطه با مسایل آموزشی و پرورشی تصمیم گیری می کنند .
وی کیفیت بخشی به مدارس هیات امنایی را اولویت برنامه های این اداره دانست و ادامه داد: با توجه به تعدد مدارس هیات امنایی موجود در شهرستان در حال حاضر برنامه خاصی برای افزایش آنها وجود ندارد.
دارایی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 13 درصد دانش آموزان شهرستان نهاوند معادل دو هزار 600 نفر در مدارس هیات امنایی مشغول به تحصیل هستند و نهاوند از لحاظ میزان جذب دانش آموزان در این مدارس در رده دوم استان قرار دارد.
وی هدف از تاسیس مدارس هیات امنایی را کیفیت بخشی به مدیریت مدارس ذکر کرد و افزود: ایجاد مدارس هیات امنایی در واقع شیوه ای جدید از مدیریت مشارکتی است که با نظارت مردمی اداره می شوند و در این مدارس علاوه بر ایجاد تنوع در آموزش و پرورش، فعالیت های مکملی برای رشد و شکوفایی دانش آموزان ارایه می شود.
وی افزود: اتخاذ تصمیم در مورد برنامه ریزی و برگزاری کلاس های فوق برنامه، جبرانی و تکمیلی از مواردی است که طبق قانون در اختیار هیات امنا قرار دارد که می توانند وجه این کلاس ها را در زمان ثبت نام از دانش آموزان دریافت کنند.
دارایی با بیان اینکه برای نظارت جدی تر بر عملکرد مدارس هیات امنایی امسال کمیته کیفیت بخشی در این اداره تشکیل شده است افزود: این کمیته از هم اکنون برنامه های خود را با بهره مندی از ظرفیت هیات امنا در راستای نظارت بیشتر بر برنامه ها و منابع مالی آن متمرکز کرده است.
وی تاکید کرد: برای این منظور امسال تمامی مدارس می بایست برنامه سالانه خود را در بخشهای مختلف آموزشی ، پرورشی ، توسعه و تجهیز و امور مالی به این اداره اعلام کنند تا پس از طرح در شورای اموزش و پرورش جهت اجرا به مدارس ابلاغ شود.
وی افزود: از ابتدای تشکیل مدارس هیات امنایی در شهرستان نهاوند فعالیت آنها در زمینه امور آموزشی و پرورشی مثبت بوده به گونه ای که در فصل نام نویسی این مدارس مورد اقبال اولیا قرار گرفتند و بدون هیچ محدودیتی از متقاضیان نام نویسی می شود.
شهرستان نهاوند در جنوب استان همدان با جمعیت 190 هزار نفر قرار دارد که در حال حاضر بیش از 23 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند .
576/7526



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن