تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819497668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت خيرين با دولت در ساخت مدارس مسکن مهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۱۷ق.ظ)
استاندار تهران مطرح کرد: مشارکت خيرين با دولت در ساخت مدارس مسکن مهر استاندار تهران کمبود مدارس درمسکن مهر را بزرگترين چالش اين مناطق توصيف کرد و گفت: مشارکت خيرين با دولت در ساخت مدارس مسکن مهر مي تواند اين مشکل رامرتفع نمايد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسين هاشمي با حضور در جلسه اعضاي هيئت امناي مجمع خيرين مدرسه ساز شهر تهران با جمعي از خيرين مدرسه ساز تهراني ديدار کرد.
در اين ديدار استاندار تهران با ابراز نگراني از وضعيت فضاهاي آموزشي در استان تهران اظهارکرد: استان تهران در برخورداري از بسياري امکانات جزو استان هاي محروم کشور است.
وي افزود: يک ميليون و 50 هزار دانش آموز در حالي در مدارس شهر تهران تحصيل مي کنند که مدارس فرسوده و خطرناک زيادي در پايتخت کشور وجود دارد.
هاشمي ادامه داد: پروژه هاي مسکن مهر مانند شهري مي باشد که از امکانات خدماتي و رفاهي از جمله، مدرسه، مسجد، پارک، کلانتري، درمانگاه و ساير امکانات لازم محروم است.
وي عنوان کرد: يکي از بزرگترين معضلات و مشکلات ساخت مسکن مهر ايجاد زيرساخت ها به ويژه ايجاد فضاي آموزشي و ساخت مدرسه در اين مناطق است.
استاندار تهران تصريح کرد: اگر قرار باشد 1 ميليون و 300 هزار واحد به افراد ثبت نام شده در کل کشور تحويل داده شود و تنها هر واحد يک دانش آموز داشته باشد با در نظرگرفتن اين فرض که تراکم جمعيت در کلاس ها 30 نفره باشد تقريبا به 43 هزار کلاس درس در کل کشور در سايت هاي مسکن مهر نيازمنديم.
هاشمي تاکيد کرد: شهرهاي جديد مسکن مهر پرند و پرديس به سرعت در حال گسترش است و قرار است جمعيت اين دو شهر به يک ميليون و 300 هزار نفر برسد که امکانات آموزشي اين دو شهر اصلا جوابگوي اين جمعيت نيست.
استاندار تهران ظرفيت خيرين مدرسه ساز تهراني را مناسب ارزيابي کرد و گفت: فعاليت شما ارزنده است و بايد در کنار دولت بتوانيم به فرياد شهروندان در مسکن مهر استان تهران برسيم و مدارسي براي دانش آموزان آنان احداث کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن