تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803614561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدبیر دولت برای حل مشکل مسکن مهر شهر بافق


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تدبیر دولت برای حل مشکل مسکن مهر شهر بافق یزد - ایرنا - مسایل و مشکلات طرح مسکن مهر شهر بافق روز پنجشنبه با حضور فرماندار و مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی و سایر مسوولان شهرستان بررسی شد.


به گزارش ایرنا، نا بسامانی فاضلاب، محوطه سازی، تکمیل آسانسور، آب آشامیدنی از مهمترین مشکلات طرح مسکن مهر بود که از سوی ساکنان مطرح و فرماندار نیز برای حل آنها قول مساعد و پیگیری داد.
تعدای از ساکنین این مجتمع مسکونی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، از کیفیت آب آشامیدنی گله مند بودند و با اینکه آزمایشات انجام شده بر روی آب آشامیدنی را تایید کردند اما از طعم و بوی آب لوله کشی مسکن مهر گله داشتند.
محمد حسین برزگری از ساکنین مسکن مهر در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: تاثیر بوی نا مطبوع آب را در هوادهی کولر های آبی مشهود و تاثیرگذار است.
وی همچنین به گل آلود بودن آب در برخی مواقع و طی یک روز که شیرآلات باز نمی شود، اشاره کرد و در این مورد خواستار رسیدگی دوباره اداره آب شهری بافق شد.
علیرضا فصیحی از ساکنین این مجتمع هم به نبود برق در برخی از واحد ها اشاره کرد و گفت: باوجود پیگیری های زیاد هنوز بعضی از واحد ها از نداشتن برق رنج می برند.
وی افزود: طبق آگهی منتشره قراربود هیات مدیره جدیدانتخاب شود ولی چون افراد شرکت کننده در جلسه به حدنصاب نرسیدند این مهم محقق نشد.
فصیحی، همچنین تسریع در نصب و تکمیل آسانسور های مجتمع مسکن مهر بافق و پاره ای از کارها که در تعهد پیمانکار است را خواستار شد.
مدیرعامل مسکن مهر بافق نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: اکنون محوطه سازی، نخاله برداری، خاکریزی و زیرسازی مرحله اول انجام شده است.
محمد علی فتاحیˈ در خصوص اجرای فاز دوم این طرح افزود: برای جلوگیری از دوباره کاری باید تمام کانالها و لوله گذاری ها گاز انجام تا مرحله دوم پروژه محوطه سازی وآسفالت اجرا شود.
وی از خریداری تابلوهای برق برای تمام ساختمان های این مجتمع مسکونی خبر داد و خاطر نشان کرد: کنتورهای خریداری شده فقط برای بلوک یک و دو نصب شده است که قبض مصرفی آنها نیز جداگانه می آید.
فتاحی اضافه کرد: سایت پشت بلوک یک و دو هنوز از برق هوایی و از نوع تجاری استفاده می کنند واین امر باعث شده اداره برق از نصب تابلو و کنتورهای این بلوک ها خودداری کند.
این مسوول تعداد واحدهای مسکن مهر بافق را 312 واحد اعلام کرد و افزود: از این تعداد 260 واحد مربوط به تعاونی مسکن مهر بوده و مابقی مربوط به کارکنان راه آهن این شهرستان است.
مدیر عامل مسکن مهر بافق به تحویل تمام واحد ها به اعضا خبر داد و گفت: 50 درصد از مالکین در منزل خود ساکنند و مابقی در حال آماده سازی دکوراسیون داخل ساختمان خویش هستند ضمن اینکه مقداری از کارهای ساختمانی محوطه بیرونی تکمیل نشده است.
این مسوول از عدم واریز وجوه آورده اعضا ابراز نگرانی کرد و از آنها خواست به منظور انجام کارهای جانبی از قبیل نصب آسانسور و غیره، نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.
به گفته وی آورده هر عضو 150 میلیون ریال و مبلغ وام پرداختی به هر یک 250 میلیون ریا است که بر اساس ظوابط بانک پرداخت و قسط بندی می شود.
فتاحی از توافق انعقاد قرار داد بازگرداندن فاضلاب تصفیه شده مسکن مهر برای مصرف کشاورزی خبر داد و تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح فاضلاب علاوه بر اینکه بسیاری از مشکلات سکنه رفع می شود، از در آمد زایی آن برای هزینه های جاری مجتمع مسکونی مهر نیز استفاده خواهد شد.
حدود دوماه پیش هم بر اساس این نارضایتی های مردمی، فرماندار بافق، تنی چند از مسوولا محلی و جمعی از خبر نگاران از محل ساخت مسکن مهر این شهر بازدید کردند و دستور پیگیری مبنی بر رفع معضلاتی از قبیل نظافت، جمع آوری نخاله ساختمان، برق کشی، تامین آب برخی واحد ها و زیرسازی و بهسازی معابر را صادر کرد.
فرماندار بافق روز پنجشنبه در حاشیه بازدید مسکن مهر شهرستان بافق به خبرنگار ایرنا گفت: درمورد فاضلاب بلوک های راه آهن طبق گفته پیمانکار نصب مخزن فاضلاب برای این تعداد ساکنین غیرکارشناسی است و قرار شد مخزن جمع آوری شود.
سید ˈمهدی طلایی مقدمˈ افزود: بطور موقت باید با حفر چاه های جذبی مسئله را حل کنیم تا در آینده فاضلاب این بلوک ها به شبکه فاضلاب مربوطه متصل شود.
وی خاطر نشان کرد: با مسقف سازی فاضلاب مسکن مهر تا 50 روز آینده هر دو کار انجام خواهد شد.
طلایی مقدم ادامه داد: در پیاده روها نیز سنگ آهن مساعدت کند و دربحث آسفالت و زیرسازی معابر فرمانداری نیز انجام باقی مانده کار را تقبل خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، دربحث تسهیلات بانک کشاورزی نیز قرار شد تا یک ماه آینده افرادی که تسهیلات نگرفته اند مشکل آنها حل شود.
در پایان این بازدید عسکری مدیر عامل سنگ آهن بافق دو میلیارد ریال برای حل معضل فاضلاب و پیاده روها اختصاص داد و فرماندار نیز پیگیری تسهیلات ساکنینی که وام دریافت نکرده اند را خواستار شد.
شهرستان بافق در فاصله 110 کیلومتری شرق یزد واقع شده و بالغ بر 40 هزار نفر جمعیت دارد. ک4
7543/616

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن