تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804708639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حکام خائن عرب حقایق را پنهان نکنند/ روز قدس امسال روزی بیادماندنی بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نماینده حماس در تهران:
حکام خائن عرب حقایق را پنهان نکنند/ روز قدس امسال روزی بیادماندنی بود خبرگزاری رسا ـ نمایده حرکت مقاومت اسلامی حماس در تهران، راهپیمایی روز قدس ملت ایران و دیگر ملت های آزاده جهان در حمایت از فلسطین و مردم غزه را بیادماندنی توصیف کرد و از حکام عرب خواست بیش از این حقایق را پنهان نکنند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خالد قدومی نماینده حرکت مقاومت اسلامی حماس در تهران در برنامه گفت وگوی ویژه خبری، با بیان این که ما تاکنون از آغاز حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بیش از هزار شهید و شش هزار زخمی داشته ایم، افزود: امروز رژیم صهیونیستی گفته بود که یک آتش بس دوازده ساعته را برقرار می کند اما هیچ اتفاقی نیفتاده است و به آمبولانس ها اجازه امداد رسانی داده نشد.
 
وی بیان کرد: ارتش اسرائیل در مناطق شمال و شرق غزه که هم مرز با صهیونیست ها هستند نتوانسته پیشروی زمینی کنند؛ البته آنها به دنبال کشتن اسیر صهیونیستی بودند تا اطلاعی به دست مقاومت نیفتد.
 
خالد قدومی اضافه کرد: ما خدا را شاکریم که در مقاومت می توانیم ضربه و سیلی محکمی به صهیونیست ها بزنیم و به آنها فهماندیم که انتفاضه چه معنایی دارد.
 
نماینده حماس در تهران ابراز داشت: مردم جهان سکوت در برابر این جنایات وحشیانه و دلخراش را محکوم کردند و این خون کودکان فلسطینی است که بر شمشیر پیروز شد.
 
جنگ ما، جنگ حق علیه باطل است
وی با بیان این که جنگ ما جنگ حق علیه باطل است، خاطرنشان کرد: صهیونیست ها بویی از انسانیت نبرده اند و به ابتدایی ترین مسائل نیز پایبند نیستند و از انجام هر نوع جنایتی نیز دریغ نمی کنند.
 
خالد قدومی درباره تلاش غرب برای آتش بس بدون رفع محاصره غزه، گفت: بعد بین المللی از روز پنجم تجاوز به نوار غزه به میانجی گری مشغوش شد؛ قطر و ترکیه وارد میدان شدند، علت این کار چه بود؟ به خاطر این که صهیونیست ها در تنگنای واقعی قرار گرفته اند.
 
هدف قرار دادن کودکان بیگناه تنها دستاورد رژیم صهیونیستی از حمله به غزه است
وی افزود: آنها تنها موفقیت شان هدف قرار دادن کودکان و زنان بیگناه بوده است، آیا مدعیان حقوق بشر این مسائل را نمی بینند، آیا می شود با این وحشی ها زندگی کرد؟
 
خالد قدومی اضافه کرد: ملت های آمریکایی و اروپایی که مسلمان نیستند به خیابان ها آمدند و تاکید کردند این نفاق باید پایان یابد و سازمان های بین المللی باید سکوت خود را بشکنند و بیش از این نظاره گر ظلم و جنایت صهیونیست ها نباشند.
 
نیازی به اشک تمساح نداریم
وی تصریح کرد: کاخ سفید در مقابل این موج مردمی می خواهد چکار کند، الان بسیاری از وزرای غربی برای مردم غزه گریه می کردند، اما بسیاری از وزرای عرب زبان هیچ کاری انجام ندادند،  ما البته اشک تمساح ها را دوست نداریم.
 
نماینده حماس در تهران بیان داشت: امروز چهره واقعی صهیونیست ها برای مردم جهانیان عیان شده است و آنها حتی آبروی یهود را برده اند؛ صهیونیست ها امروز دیگر آبرویی در جهان ندارند.
 
وی تصریح کرد: نتانیاهو می خواست مقاومت را تضعیف کند و از بین ببرد، اما ما امروز در متن و در همه جا هستیم و در حاشیه نیستیم و به آغوش ملت ها و جریان های سیاسی بازگشته ایم.
 
خالد قدومی گفت: رسانه های غربی تنها کشته های صهیونیست ها را نشان می دهند و چشم خود را بر روی کشتار زنان، مردن و کودکان بیگناه غزه بسته اند، اما این واقعیتی است که ملت ها بیدار شده اند و دیگر زمان سانسور نیست.
 
وی در ادامه گفت وگوی ویژه خبری با بیان این که همه مهاجرین رژیم صهیونیستی نظامی هستند، ابراز داشت: همه اسرائیلی ها در منازل شان سلاح دارند، اینها مردم نیستند و مهاجران صهیونیستی هستند که برای تامین امنیت اسرائیل آمده اند و ما با اینها مبارزه می کنیم.
 
خالد قدومی اضافه کرد: وقتی اینها به انسانیت ایمان ندارند، چرا ما باید آتش بس را تمدید کنیم و برداران ما در مقاومت این را قبول نمی کنند، ما باید حقوق خود را استیفا کنیم.
 
روز قدس امسال روزی بیادماندنی بود
وی درباره پیامدهای روز جهانی قدس در روحیه نیروهای مقاومت، گفت: دیروز روزی بیادماندنی بود، همه افراد، جریان های سیاسی و گروه ها به صحنه آمدند، مردم فلسطین وقتی تصاویر حضور ایرانیان و دیگر ملت های جهان را می بینند دلگرم می شوند.
 
نماینده حماس در تهران با اشاره به این که مقاومت اسلامی فلسطین نیاز به ارتش کشورهای عربی ندارد، یادآورشد: ما مواضع سیاسی واحد و صداقت می خواهیم، ملت های ما بهترین و به دنبال آرمان فلسطین و قدس شریف هستند و مخلصانه در تظاهرات شرکت می کنند.
 
حکام خائن عرب حقایق را پنهان می کنند
خالد قدومی تاکید کرد: ما می خواهیم مجددا احساسات در یک مسیر قرار گیرد و به حکومت های خائن عربی و غربی فشار بیاوریم تا حقایق را پنهان نکنند؛ البته اینها به وحشی گری صهیونیست ها ایمان دارند و حامیان رژیم صهیونیستی باید از سوی ملت ها بازخواست شوند.
 
وی افزود: اگر حاکمان عرب به خواسته ملت های خود توجه نکنند سرنگون خواهند شد، همچنان که ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در برابر مردم مقاوم غزه به شکست کشیده شده است.
 
نماینده حماس با یادآوری این نکته که ما یقین داریم همه حکومت های طاغوتی و مستعمره در عرصه های مختلف سرنگون خواهند شد و نشانه های پیروزی نیز نمایان شده است، تصریح کرد: امروز صدای مقاومت فلسطین جهانی شده است، ما در عرصه های میدانی، نظامی و رسانه ای یک دشمن داریم و دشمن ما صهیونیسم است و باید با آن مقابله کنیم.
 
وی با اشاره به این که مانورهای سیاسی در پایتخت های جهان مایه قوت قلب جریان مقاومت است، گفت: ما حق دفاع از خود در برابر اشغالگران داریم و این یک مساله انسانی و قانونی است، امروز غزه در محاصره است، اما صدای مظلومیت آن و تجاوزگری رژیم صهیونیستی جهانی شده است.
 
قدومی گفت: برداران ما در تشکیلات خودگران اگر بخواهند در دادگاه لاهه شکایت کنند به راحتی می توانند با اسناد متقن و محکم آنها را تحت پیگرد قانونی و کیفری قرار دهند.
 
وی عملکرد غرب در قبال مسائل اخیر فلسطین و غزه را مؤید برخورد منافقانه آنان ذکر و اضافه کرد: غربی ها منافقانه می خواهند ظالم را مظلوم جلوه دهند؛ از این رو باید جلوی این کار را گرفت؛ ما توانستیم در این دوره از مبارزه صدای مظلومیت خود را به جهانیان برسانیم. /924/




۱۳۹۳/۵/۵






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن