تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798638945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله مقتدایی:مسلمانان جهان اسلام پشتیبان مردم غزه‌اند اما دولت‌های عربی منفعل هستند/آیت‌الله ممدوحی:حضور در راهپیمایی روز قدس حداقل دفاع از فلسطینی‌ها است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
آیت‌الله مقتدایی:مسلمانان جهان اسلام پشتیبان مردم غزه‌اند اما دولت‌های عربی منفعل هستند/آیت‌الله ممدوحی:حضور در راهپیمایی روز قدس حداقل دفاع از فلسطینی‌ها است

آیت‌الله مقتدایی:مسلمانان جهان اسلام پشتیبان مردم غزه‌اند اما دولت‌های عربی منفعل هستند/آیت‌الله ممدوحی:حضور در راهپیمایی روز قدس حداقل دفاع از فلسطینی‌ها است
دو استاد حوزه علمیه قم جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
به گزارش نامه نیوز، آیت‌الله مرتضی مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه علمیه قم در گفت‌‌وگو با  فارس درباره جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: حضرت امام(ره) روز قدس را برای همبستگی ملت‌ها و مسلمانان جهان با مردم فلسطین اعلام نمودند که هرچه پیش می‌رویم جنایات صهیونیست‌ها بیشتر و حمایت ابرقدرت‌ها مخصوصا آمریکای جنایتکار روز به روز بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال جنایت‌ها و حمایت‌های ابرقدرت‌ها از صهیونیست‌ها به اوج خود رسیده است، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان که مردم روزه‌دار بر سر سفره‌های افطار و سحری حاضر می‌شوند با یک جنایت هولناکی به خاک و خون کشیده می‌شوند که شهادت کودکان، زنان، مردان و همچنین تخریب بیمارستان‌ها و مراکز عبادتی مانند مساجد را در پی دارد.

قائم‌مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: بنابراین وظیفه مسلمین جهان است که امسال همانند سال‌های گذشته، اعلام همبستگی کرده و بگویند که مردم غزه و فلسطین تنها نیستند بلکه جهان اسلام حامی و پشتیبان آنهاست.

وی عنوان کرد: جنایاتی که از رسانه ملی نشان داده می‌شود واقعاً دل را می سوزاند و گاهی اشک را برگونه‌ها جاری می‌کند و انسان تعجب می‌کند که صهیونیست‌ها چه سفاکان و درندگان خونخواری هستند که رحم، محبت و انسانیتی در دل آنها وجود ندارد، از این رو مردم مسلمان ایران به تبعیت از دستور امام راحل و تأکیدات مفصل مقام معظم رهبری باید در روز قدس به میدان آمده و با یک حرکت دسته‌جمعی، خیابان‌ها را با شعارها کوبنده پر کرده و همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کنند.

آیت‌الله مقتدایی گفت: ان‌شاءالله امیدواریم در روز جهانی قدس یک جمعیت متحد منسجم همگانی برپا شود و حمایت خویش را از مظلومان عالم بیان کنند. اگرچه می‌بینیم که تنها کشورهای اسلامی معترض عملکرد رژیم صهیونیستی نیستند، بلکه در خود آمریکا، نیویورک، واشنگتن نیز جمعیت‌های متنابهی به عنوان اعتراض از حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها به خیابان‌ها آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز گوش شنوایی نیست و رسماً نخست‌وزیر اسرائیل می‌گوید این فشارهای مردم و مجامع بین‌المللی در ما اثری ندارد بنابراین مجامع بین‌المللی و کشورهای عربی نه تنها سکوت کرده بلکه برخی از آنها چراغ سبز هم نشان می‌دهند که همین امر بیانگر این است که آنها در خون‌هایی که ریخته می‌شود و جنایت‌هایی که به بار می‌آید، شریک هستند.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه قم اظهار داشت: امیدواریم مجامع بین‌المللی، بهتر از گذشته به میدان آمده و ضمن محکوم کردن این جنایت‌ها، مردم غزه و فلسطین را از ظلمی که در حق آنها می‌شود، نجات دهند.

همچنین آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: امام خمینی(ره) این روز را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند تا فریاد مظلومیت مردم فلسطین به دنیا اعلام شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ اگر این کار صورت نگیرد رسانه‌های استکباری مسئله را در آن دایره کوچک خود محدود و خفه می‌کنند و کسی از حال این مردم با خبر نمی‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس یکی از بزرگترین سیاست‌هایی است که می‌توانیم به این وسیله صهیونیسم بین‌الملل، آمریکا و خادمان به رژیم صهیونیستی را رسوا کنیم.

وی یادآور شد: حمایت از مردم فلسطین بدون تردید در پیروزی و پیشبرد اهداف آنها تاثیرگذار است و بسیاری افراد را از مرگ و نابودی نجات می‌دهد.

ممدوحی با اشاره به شرایط کنونی و جنایات صهیونیست‌ها گفت: هر کسی وجدان داشته باشد، خودش را در برابر این مسئله ساکت قرار نمی‌دهد و در راهپیمایی شرکت می‌کند و این حداقل دفاع از فلسطینی‌ها است.

وی با اشاره به قتل زنان و کودکان بی‌گناه در غزه گفت: این جنایات یک آبشخور دارد و از یک مکان سرچشمه می‌گیرد و جریانی که در سوریه اتفاق افتاد، در عراق و فلسطین هر آتشی که روشن می‌شود آتش بیار معرکه صهیونیسم و آمریکا است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: هر گروهی در هر گوشه‌ای از دنیا مسلمانان را می‌کشند و در هر مکانی در کره زمین آتشی فراگیر شده، آتش بیار معرکه آمریکا و صهیونیسم و اتباع آنها هستند.

وی با اشاره به اقدامات صهیونیست‌ها گفت: رژیم صهیونیستی به طور کلی با استقلال فکری اسلام مخالف هستند و از نظر نظام‌های فلسفی به جز یک گروه مطرود، نادرست و نا به جا چیز دیگری نیستند و برای مقابله با آنها حضور در راهپیمایی روز قدس بهترین راه است.




1393/5/1





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن