تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804061254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس امسال، فریاد جهانی برای نجات کودکان غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob روز قدس امسال، فریاد جهانی برای نجات کودکان غزه گرگان - ایرنا - برنامه ریزی و هماهنگی های برنامه راهپیمایی روز قدس امسال در حالی در نقاط مختلف کشور و بین ملل آزاده جهان در حال انجام است که گویا در عمل این روز به مبداء فریادی برای نجات کودکان غزه نیز تبدیل خواهد شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، روز قدس برای نجات کودکان و زنان و مردانی که این روزها زیر آتش حملات صهیونیست ها در پای سفره های افطار بصورت خانوادگی به شهادت می رسند و حامیان غاصبان کشور آنها، گویی این جنایات را نمی بییند و یا از آن خبری نمی شنوند.
این کودکان، زنان و مردان این روزها چشم انتظار حمایت معنوی کسانی هستند که معنای واقعی انسانیت و حمایت از مظلوم را فراگرفته اند و فریاد درد و غم مردم غزه را به گوش جهانیان می رسانند.
راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شرایطی برگزار می شود که هم اینک نیروهای اشغالگر قدس در نوار غزه فلسطینیان مظلوم و بی دفاع را در برابر سکوت مجامع بین المللی و کشورهای عربی به خاک و خون می کشند.
در این خصوص فرمانداران، ائمه جمعه و ادارات و نهادهای مختلف استان گلستان در سخنرانی ها و یا بیانیه های مختلف با محکوم کردن جنایات صهیونیستها مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می کنند.
بر اساس اعلام ستاد هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی گلستان راهپیمایی روز قدس امسال (آخرین جمعه ماه رمضان) در شهرهای مختلف از ساعت 11.30 صبح از مکان های تعیین شده تا تا مصلی ها انجام می شود.
ˈحاج آخوند حنفیˈ امام جمعه خواجه نفس با محکوم کردن جنایت صهیونست ها، گفت: همه وظیفه داریم که در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و زمینه حضور گسترده مردم را نیز در این آیین ها فراهم کنیم.
به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان ترکمن نیز با اشاره به جنایت صهیونیست ها در غزه گفت: این جنایات درحالی ادامه دارد که تاکنون مجامع بین المللی نتوانسته اند قدم موثری برای جلوگیری از آن بردارند و به همین دلیل ابعاد آن هرروز گسترده تر می شود.
ˈمرجان نازقلیچیˈ با بیان اینکه متاسفانه این روزها شاهدیم که رژیم غاصب اسرائیل به کشتار مردم غزه ادامه می دهد، افزود: این جنایات گسترده قلب جهانیان را آزرده است.
وی، همچنین بر برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: این حرکت در جامعه ایرانی نهادینه شده و تمامی مسوولان و مردم جهت اعلام انزجار از اقدامات ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس شرکت گسترده خواهند داشت.
فرماندار شهرستان علی آباد کتول نیز اظهار کرد: راهپیمایی روزجهانی قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.
به گفته ˈاحمد تجری مفردˈ، حمایت و همراهی ملت ایران با آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی از اهداف راهپیمایی روز جهانی قدس است.
وی اضافه کرد: وظیفه داریم که در این روز فریاد آزادی و عزت اسلام را به گوش جهانیان برسانیم
فرماندار گمیشان نیز در جلسه ای که با حضور ائمه جمعه و مسوولین ادارات شهرستان برگزار شد، گفت: فلسطین برای کشورهای اسلامی نماد وحدت است و حمایت از آرمان های فلسطینیان زنده کردن پیام امام خمینی (ره) می باشد.
ˈامانگدی ضمیرˈ تاکید کرد: آنچه که مهم است، نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان های قدس شریف، بیداری اسلامی و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و محکومیت سلطه گران و قدرتهای شیطانی می باشد.
قرارگاه عملیاتی لشکری 30 گرگان نیز در بیانیه ای اعلام کرد: روزجهانی قدس نشاندهنده انزجار امت اسلامی از اشغالگران و تاییدی بر حقانیت جنبش های مردمی در کشورهای مسلمان و استکبارستیز درحمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین است.
این قرارگاه با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفته که سال ها است که چکمه سنگین غصب وغارت، گره بر جبین مردان و زنانی زده که تنها جرم آنان زندگی در سرزمین مقدسی می باشد که میراث نیاکان آنها است.
نویسندگان این بیانیه با تاکید بر حضور گسترده کارکنان ارتش در سراسر استان گلستان در همایش مردمی و استکبارستیز روز قدس، افزوده اند: اینک کودکان این سرزمین، زندانی ستم هستند و قدس اولین قبله گاه مسلمانان در انتظار روزی به سر می برد که فرزندان قیام انتفاضه شادمانی، آزادی و رهایی را هدیه او کنند و پرچم فتح و ظفر را برفراز مسجدالاقصی به اهتزاز در آورند.
شورای اسلامی شهر گرگان نیز در آستانه روز قدس در پیام حمایت از مردم مظلوم غزه اعلام کرد: نگاه معصومانه کودکان بی پناه و آرامش درهم ریخته مردان و زنان این سرزمین، غمی جانگداز برای مسلمانان و مردمانی است که انسانیت را می شناسند.
در ادامه این مطلب می خوانیم که سالهاست مردم مسلمان و بی پناه غزه با استکبار وحشیانه ای دست و پنجه نرم می کنند و در این ماه ضیافت الهی سفره های افطار و سحرشان با موشک و بمب ویران می شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس با ابراز تاسف از سکوت مجامع بین المللی و کشورهای عربی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، این اقدام را نسل کشی مردم فلسطین بیان کرد.
ˈمحمد حمیدیˈ گفت: امسال روز جهانی قدس در شرایطی برگزار می شود که رژیم صهیونیستی در مقابل سکونت مجامع بین المللی کودکان و زنان فلسطینی را به خاک و خون می کشد و این مجامع تاکنون هیچ تلاشی برای اتمام این جنایات انجام نداده اند.
وی با بیان اینکه روز قدس نمایش اوج نفرت مسلمانان از رژیم صهیونیستی و حامیانشان است، اظهارکرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر در دل دشمنان مردم فلسطین، هراس می اندازد
فرماندار کلاله نیز گفت: سکوت مجامع بین المللی به خصوص کشورهای عربی منطقه با توجه به شناخت آنان از دشمنی صهیونیست ها با مردم فلسطین و قتل عام مسلمانان، در جهت تامین خواسته های استکبار جهانی است.
ˈمحمدتقی قزل سفلیˈ با یادآوری اینکه شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر اتحاد و همبستگی مردم در برابر دشمنان را به نمایش می گذارد، اظهار کرد: دشمن با توطئه های مختلف در جهت ایجاد تفرقه بین مسلمانان و تامین اهداف خود تلاش دارد و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ دندان شکنی به این دسیسه ها است.
وی از همه مردم منطقه خواست که در راستای اهداف امام خمینی (ره) در نامگذاری این روز و تحقق حقوق مردم فلسطین پرشکوه تر از گذشته در راهپیمایی روز قدس حضور یابند.
ˈحسن خسرویˈ فرماندار شهرستان گالیکش نیز در این زمینه گفت: روز قدس، روز به نمایش گذاشتن وحدت همه مسلمانان است تا بتوانند انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیان او بیان کنند.
فرماندار شهرستان مینودشت نیز گفت: امروز جنایات آمریکا و اسرائیل در منطقه وجهان به حدی رسیده است که کودکان بی پناه نیز مورد ستم قرار می گیرند.
ˈاسرافیل وزیریˈ افزود: همه ما باید با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ضمن لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی، جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کنیم.
همچنین فرماندار بندرگز در نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس این شهرستان گفت: نام گذاری این روز از بهترین یادگاری های امام راحل است.
ˈعلی اصغر میرزاییˈ افزود: با توجه به شرایط کنونی منطقه و یورش بی رحمانه به مردم غزه روز جهانی قدس امسال با شکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود.
وی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: این جنایت ها در حالی رخ می دهد که جنایتکاران غربی با وقاحت تمام از صهیونیست ها حمایت می کنند.
فرماندار بندرگز ادامه داد: امروز در مقابل جنایاتی که در فلسطین اشغالی رخ می دهد مجامع بین المللی سکوت کرده و ملت مظلوم فلسطین استوار در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی با تقدیم شهدا ایستاده است.
میرزایی با تصریح بر اینکه رژیم صهیونیستی با عزم عمومی مسلمانان در هم خواهد شکست، گفت: نفرت از این رژیم غاصب به سرعت در دنیا رو به رشد است، امروز تمام دل های آزاده دنیا به این نکته امام راحل رسیده اند که رژیم صهیونیستی غده ای سرطانی است.
به گزارش ایرنا بر اساس ابتکار رهبر کبیر انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگداری شده است و همه ساله مردم کشورهای مختلف با شرکت در راهپیمایی این مناسبت جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم می کنند.
601/602/2729

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن