تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798658510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصاری: اعلام برائت در روز جهانی قدس، موجب هراس دشمنان اسلام می شود/وظیفه داریم با فریاد دادخواهی مردم فلسطین به پا خیزیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob در آستانه روز جهانی قدس؛ انصاری: اعلام برائت در روز جهانی قدس، موجب هراس دشمنان اسلام می شود/وظیفه داریم با فریاد دادخواهی مردم فلسطین به پا خیزیم تهران- ایرنا- معاون امور مجلس رییس جمهوری، مسلمانان را قربانیان ماشین آدم کشی صهیونیست ها و تکفیری ها دانست و گفت: اعلام برائت، بیزاری و محکومیت جنایات صهیونیست ها در روز جهانی قدس، مطمنا موجب قوت قلب مردم فلسطین و هراس دشمنان اسلام می شود.


حجت الاسلام و المسلمین «مجید انصاری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با بیان این که ما به فرموده پیامبر اکرم (ص) مبنی بر این که «کسی که فریاد دادخواهی مظلومی را بشنود و به یاریش برنخیزد مسلمان نیست»، افزود: وظیفه داریم با فریاد دادخواهی مردم فلسطین به پا خیزیم و از هر اقدامی برای دفاع از آنها دریغ نکنیم.
وی ادامه داد: متاسفانه امروز در ماه مبارک رمضان، جهانیان شاهد جنایات هولناک رژیم نامشروع و اشغالگر قدس هستند؛ آنچه که این روزها و شب ها به وسیله این رژیم ضدبشری در نوار غزه و سرزمین فلسطین اتفاق می افتد، نسل کشی آشکار و مصداق بارز جنایات جنگی است.
وی تصریح کرد: کشتار زنان و کودکان، تخریب منازل مسکونی و مراکز خدمات عمومی و حتی بیمارستان ها به وسیله بمباران های هوایی، دریایی و توپخانه ای، محاصره غزه و جلوگیری از امداد رسانی به مجروحان و رساندن غذا، دارو و آب به مردم بی دفاع این منطقه ادامه اشغال گری، جنایات جنگی گذشته و نسل کشی هایی است که بیش از 66 سال به وسیله صهیونیست ها و با حمایت قدرت های زورگو در حال انجام است.
معاون امور مجلس رییس جمهوری خاطرنشان کرد: همه این اقدامات ضدبشری بر علیه مردم مسلمان و روزه دار قدس در شرایطی انجام می شود که جریان صهیونیستی - استکباری و تندروهای تکفیری بخش عمده ای از جهان اسلام را به خود مشغول کرده و آنها هم مانند صهیونیست ها در کشور عراق و سوریه مشغول جنایت و آدم کشی هستتند.
انصاری همچنین گفت: ماشین آدم کشی مشترک صهیونیست، استکبار و داعش، مثلث شومی تشکیل داده اند که قربانیان این ماشین جنگی، مردم کشورهای اسلامی هستند که به جرم حق خواهی و استقلال طلبی قربانی می شوند.
وی با تاکید بر این که ما شاهد رفتار دوگانه مدعیان دروغین حقوق بشر در جهان هستیم، تصریح کرد: با کمال تاسف کسانی که دم از دموکراسی و حقوق مردم می زنند از جریاناتی که در سوریه و عراق در برابر رای مردم ایستاده اند، حمایت می کنند.
معاون امور مجلس رییس جمهوری ادامه داد: تاسف بیشتر این که برخی کشورهای اسلامی که دارای قدرت اقتصادی و نظامی هستند و می توانند جلوی این فجایع را بگیرند با سکوت و بعضا با حمایت های پشت صحنه خود از جریان تکفیری، آب به آسیاب رژیم اسراییل و صهیونیست می ریزند.
انصاری خاطرنشان کرد: آنچه امروز رژیم اسراییل انجام می دهد نتیجه همین غفلت ها، تفرقه ها و پراکندگی هایی است که در جهان اسلام وجود دارد و آنها احساس می کنند کسی در برابر آنان نیست.
وی ادامه داد: مردم غزه با دست خالی در برابر این تجاوزگری ها ایستاده اند و با تقدیم صدها شهید و هزاران مجروح از آرمان خود دفاع می کنند و افکارعمومی جهان حامی آنها است.
معاون امور مجلس رییس جمهوری افزود: امروز رژیم اشغالگر قدس و حامیان آنها مورد نفرت عمومی در جهان هستند.
انصاری تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از آغاز بر اساس اندیشه های بلند امام خمینی(ره) و مسوولان نظام تاکنون به حمایت از آرمان فلسطین و مردم مظلوم آن پرداخته و امسال به دلیل شرایطی که درسرزمین های اشغالی می گذرد و نیز به خاطر توطئه های خطرناک و عمیقی که توسط استکبار در کشورهای اسلامی در جریان است ازاهمیت بیشتری برخوردار است.
وی یادآور شد: حضور یکپارچه مردم مسلمان در سراسر جهان اسلام و به ویژه مردم قهرمان و انقلابی ایران در روز جهانی قدس و اعلام برائت، بیزاری و محکومیت جنایات، مطمنا موجب قوت قلب آنها و موجب ترس و هراس دشمنان اسلام خواهد بود.
معاون رییس جمهوری همچنین گفت: البته جهان اسلام نباید صرفا به تظاهرات و راهپیمایی اکتفا کند، گرچه این اقدام هم بسیار مهم است.
انصاری توصیه کرد که در کنار حضور گسترده در راهپیمایی روز چهانی قدس و اعلام انزجار از اقدامات رژیم صهیونیستی باید اقدامات عملی در عرصه های سیاسی، اقتصادی و دیگر حمایت ها انجام شود.
وی ادامه داد: همانطور که رییس جمهوری در روزهای گذشته در تماس های تلفنی با همتایان خود و مسوولان کشورهای مختلف سعی کردند حمایت آنها را از مردم مظلوم فلسطین جلب کنند، امیدواریم دیگر کشورها هم به این فراخوان رییس جمهوری بپیوندند و اقدامات عملی بازدارنده را نسبت به جلوگیری از ادامه وحشی گری رژیم اسراییل و نیز ایجاد اتحاد و انسجام در جهان اسلام به ویژه در جهان اسلام انجام دهند.
وی اظهار تاسف کرد که سفره های افطار و سحری های ماه مبارک رمضان مردم غزه با آتش و خون همراه شده و مردم مظلوم این منطقه بر سفره خون آلوده که توسط صهیونسیت ها ایجاد شده است، نشسته اند.
معاون امور مجلس رییس جمهوری تاکید کرد: فریاد دادخواهی زنان و کودکان این منطقه که از طریق رسانه ها پخش می شود وجدان هر انسان آزاده و مسلمانی را آزرده می کند.
سیام(4)**9189**1336

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن