تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803260335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه همدان: امت اسلام موجب هراس استکبار شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه همدان: امت اسلام موجب هراس استکبار شده است همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر همدان گفت: شکوفایی و استکبار ستیزی امت اسلام موجب هراس در جبهه استکبار جهانی شده است.


به گزارش ایرنا آیت الله ˈغیاث الدین طه محمدیˈ شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری استان به مناسبت دهمین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان همدان افزود: آنچه که امام خمینی(ره) به عنوان حماسه ای بزرگ در تاریخ اسلام در سال 1357خلق کرد موجب شد که امروز استکبار جهانی با تمام ادوات و قدرت نظامی خود جرات نزدیک شدن به حریم و خاک ملت ایران را نداشته باشد.
وی افزود: امروز امت اسلام و شیعیان جهان وام دار اندیشه بزرگ امام خمینی (ره) در اعاده آزادی و عزت خود هستند و بی شک این رهبر بزرگ توانست ابهت و عظمت امریکای جنایتکار و اسراییل غاصب را درهم بکوبد.
امام جمعه همدان اضافه کرد: استکبار جهانی هراسان از شکوفایی امت اسلام است و برای بازدارندگی امت مسلمان با ایجاد گروهک های تروریستی و متهجری همچون داعش می کوشد اسلام و امت اسلام را به چالش بکشاند.
وی با بیان اینکه ایستادگی امت فلسطین و لبنان در مقابل اسراییل به پشتوانه ظلم ستیزی و مقاومت ملت ایران است، تاکید کرد: اگر امروز حزب الله در برابر زیاده خواهی های اسراییل و آمریکا مقاومت می کند به برکت آموزه های رهبر کبیر انقلاب برای جهاد با ظلم و ستم است و این ملت ایران بود که پرچم مقابله با ظلم را بر بام جهان برافراشته کرد.
نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه گفت: امروز رخدادهایی در دنیا در حال وقوع است که تهجر و بی دینی به آن دامن زده و این همان تهجری است که موجب خلق گروهک تکفیری داعش شد.
آیت الله محمدی خاطرنشان کرد: امروز تهجر، حوزه های علمیه، جامعه دینداران و دانشگاهیان را تهدید می کند و باید در مقابل این پدیده شوم هوشیار باشیم.
وی گفت: آنچه موجب صدمه و آسیب رساندن به امت مسلمان می شود وجود گروه ها و جناح ها است و امت مسلمان باید به دور از جناح بازی زیر یک پرچم آن هم پرچم حزب الله در مقابل جبهه کفر ایستادگی کند و این دینی است که بر گردن همگان است.
وی افزود: امت مسلمان امت واحده است و طبق تاکید و فرمایش رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) کسی که در دامن جناح بازی بیفتد به طور قطع به شرک نزدیک شده است.
وی تاکید کرد کسی حق ندارد تلاش مسوول یا مدیری را که صادقانه به مردم و ملت خدمت کرده تنها به دلیل وابسته بودن به حزب یا گروهی زیر سوال ببرد که این امر موجب ایجاد تفرقه در بین امت مسلمان خواهد شد.
وی قدردانی و سپاسگذاری از نعمت ها و خدمات را موجب تشویق مدیران برای انجام کارهای بزرگ دانست و گفت: کسی که کارهای خلق خدا را نادیده بگیرد و شکر گزار نباشد به طور قطع شکر گزار درگاه الهی نیز نخواهد بود.
امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان همدان گفت: سفر معظم له به همدان منشا بسیاری از برکات بود که موجب توسعه همه جانبه استان همدان بویژه توسعه فرهنگی استان همدان شد.
وی معرفی و شناسایی بزرگان و علمان دینی همچون عالم بزرگ میر سید علی همدانی و دیگر علمای این شهر را کاری بزرگ دانست که باید توسط مسوولان فرهنگی همدان پیگیری شود.
در همایش دهمین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب تمبر یادبود سفر معظم له به استان همدان با حضور آقامحمدی مسوول اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان رونمایی شد.
7529/2624

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن