تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819515267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: نیروگاه بناب صاحب پالایشگاه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: نیروگاه بناب صاحب پالایشگاه می شود تبریز- ایرنا - نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از احداث پالایشگاه در کنار نیروگاه حرارتی سهند بناب خبر داد.


حجت الاسلام محمد باقری بنابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: تلاش می کنیم این پالایشگاه با سرمایه گذاری بخش خصوصی برای تصفیه مازوت احداث تا نیروگاه در مواقع قطعی گاز از گازوئیل استفاده کند.
وی در خصوص کاهش آلاینده های نیروگاه سهند با توجه به گازی شدن این نیروگاه گفت: نیروگاه سهند از سال 94 با سوخت گاز به عنوان سوخت اصلی اداره خواهد شد و پالایشگاه با گرفتن گوگرد از مازوت، این سوخت را برای مواقع اضطراری در زمستان تصفیه می کند که منجر به کاهش 70 درصدی آلاینده های مازوت خواهد شد.
حجت الاسلام باقری بنابی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه پنجم توسعه باید 20 درصد ظرفیت تولید برق نیروگاه های کشور بمنظور پایداری و تقویت شبکه برای پالایشگاه نگه داشته شود.
وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت سطح بهداشت و درمان شهرستان بناب و روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور گفت: در آینده نزدیک با افتتاح مراکز ˈسی. سی. یو و آی. سی. یوˈ بیمارستان امام خمینی بناب و تامین نیروهای متخصص نظام سلامت و درمان در این شهرستان هم متحول می شود.
باقری اضافه کرد: شهرداری و شواری اسلامی شهر بناب با ساماندهی معضلات قوبی چای توانسته اند گام موثری در پیشگیری از شیوع بیماری های مزمن بردارند.
وی با تکذیب شایعاتی در خصوص شیوع بیماری ناشناخته و مرگبار، وجود برخی بیماری ها در بناب را به علت گرمای بیش از حد شهرستان و شدت گرمازدگی دانست.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش احداث موسسه سلامت در ارتقای سطح بهداشتی و درمانی بناب گفت: این موسسه در حال تعیین مکان قرار دارد و بزودی با پنج میلیارد ریال اعتبار اولیه عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
704/587/7230



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن