تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806870414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنعت می تواند ورزش شهرستان قدس را ارتقا بدهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob صنعت می تواند ورزش شهرستان قدس را ارتقا بدهد شهرقدس - ایرنا - نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط خوب ورزش و صنعت در این شهرستان می تواند ورزش را ارتقا بدهد.


به گزارش ایرنا «حسین گروسی» شامگاه سه شنبه در ضیافت افطاری اداره ورزش و جوانان با حضور ورزشکاران و خانواده های آنها گفت: همه کشورهایی که امروز به عنوان کشورهای توسعه یافته از آنها نام برده می شود، ورزش را در صدر برنامه های خود قرار دادند.
گروسی از کشور پر جمعیت چین به عنوان یکی از این موارد یاد کرد و افزود: این کشور و دیگر کشورهای توسعه یافته به دلیل افزایش بهره وری صنعتی و اداری، به ورزش در برنامه ریزی های خود توجه جدی داشته اند.
وی با اشاره به برخی کشورهایی که 75 تا 90 درصد جامعه آنها به ورزش اهتمام دارند، گفت: در این ممالک برای هدایت بیشتر مردم به این سو شرکت های بزرگ مقداری از اعتبارات خود را به ترویج و حمایت از ورزش اختصاص می دهند.
وی از دیگر مزیت های توجه به ورزش به خصوص ورزش همگانی، بالا بردن سطح سلامت عمومی در جامعه دانست و گفت: به هر میزان که در ورزش هزینه شود از هزینه های درمانی کاسته خواهد شد.
وی تصریح کرد: کشور ما به اندازه چین پر جمعیت دارو مصرف می کند.
گروسی با اعلام آمار شش تا 10 درصدی توجه مردم ایران به ورزش های همگانی و قهرمانی گفت: شاید به همین دلیل است که پس از تصادفات جاده ای، سکته های قلبی و مغزی بیشترین آمار کشته ها را در میان مردم ما دارد.
وی از مسوولان درخواست کرد با ایجاد ابزارهای انگیزشی مردم را به سمت روی آوردن به ورزش تشویق کنند و گفت: یکی از این ابزارها می تواند ارائه بسته های تشویقی برای کارکنان دولت در صورت توجه به ورزش باشد.
وی در جمع مسوولان حاضر اظهار امیدواری کرد: این امر از شهرستانهای حوزه ما شروع شود و به این وسیله راهکارهایی برای توسعه ورزش در کشور پیدا شود.
وی با تشکر از ریاست اداره ورزش و جوانان در به وجود آوردن تعامل میان صنعت و ورزش شهرستان اضافه کرد: با حمایت صنعتگران از ورزشکاران قدس می توان به آینده درخشان تر ورزش شهرستان امیدوار بود.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس نیز در این مراسم افطاری گفت: ورزش شهرستان قدس هر روز شاهد افتخار آفرینی بیشتری است.
«ابوطالب آذربرا» با اعلام وجود ورزشکاران و مربیان شهرستان در سطوح بالای ورزش کشور گفت: طی روزهای اخیر دبیر هیات کشتی شهرستان «علی شاه محمدیان» به عنوان دبیر هیات کشتی توابع شهرستانهای استان تهران منصوب شد.
آذربرا همچنین خبر از انتخاب «داود احمدیان» به عنوان رییس کارگروه راهنمایان کوهستان هیات کوهنوردی استان تهران داد و افزود: این هیات چندی پیش اولین مسابقه اسکای رانینگ کوهستان را به میزبانی شهرستان قدس با موفقیت برگزار کرد.
وی با اشاره به وجود بیست و دو ملی پوش در رشته های مختلف ورزشی از میان ورزشکاران شهرستان، افزود:
«علیرضا حقی» در رشته دوچرخه سواری از ورزشکارانی است که علاوه بر حضور در تیم ملی موفق به کسب سهمیه المپیک نیز شده است.
وی افزود: «محمد گنج خانلو» دیگر ملی پوش شهرستان قدس نیز با حضور در مسابقات قزاقستان سکوی دوم آسیا را از آن خود کرد و «ابراهیم حسن بیگی» قهرمان کاراته شهرستان نیز به عنوان یکی دیگر از ورزشکاران افتخار آفرین است.
وی این ورزشکاران را به عنوان نمونه هایی از ورزش شهرستان نام برد و گفت: البته بدون وجود مربیان و مسوولان هیاتهای ورزشی این موفقیتها امکان پذیر نبود که جای تقدیر و تشکر از آنها را دارد.
آذربرا اضافه کرد: یکی از اتفاقات خوب ورزش شهرستان حضور مجموعه صنعتگران به عرصه حمایت از ورزش است که قول همکاری در خصوص حل مشکلات مالی جامعه ورزشی را داده اند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان به نمایندگی از جامعه ورزشی قدس با اعلام انزجار و تنفر از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حملات اخیرشان به مناطق مسکونی غزه، گفت: ورزشکاران در راستای نشان دادن حمایت خود از همه مظلومان جهان به خصوص مردم تحت اشغال این رژیم روز قدس با لباس ورزشی در کنار مردم و مسوولان در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت می کنند.
در مراسم ضیافت افطاری که به همت اداره ورزش و جوانان، اداره صنعت و معدن و صنعتگران قدس برگزار شد همه مسوولان شهرستان قدس و شهرستانهای شهریار، ملارد و رباط کریم نیز حضور داشتند.
در بخش دیگری از مراسم، تعدادی از صنعتگران حامی ورزش از سوی فرمانداری، اداره صنعت و معدن و اداره ورزش و جوانان مورد تقدیر قرار گرفتند.
تهرام/5570//1348

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن