تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820173085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمیرات اساسی پالایشگاه های گاز کشور اززمان مقرر جلوتر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob تعمیرات اساسی پالایشگاه های گاز کشور اززمان مقرر جلوتر است بوشهر - ایرنا - مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: پیشرفت تعمیرات اساسی پالایشگاه های گاز کشور از مرز ٤٧ درصد گذشته و از زمان مقرر جلوتر است.


به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم بوشهر روز سه شنبه به نقل از مهدی جمشیدی دانا افزود: امیدواریم با کاهش زمان توقف فعالیت و تعمیرات در پالایشگاه های گاز کشور در راستای افزایش تولید گاز گام های موثری برداریم.
وی اضافه کرد: هم اکنون تعمیرات اساسی درپالایشگاه گاز فجر جم بوشهر با پیشرفت 49 درصدی، پنج روز جلوتر از برنامه مصوب در دست اجراست که امیدواریم تا اواسط ماه مهر به پایان برسد.
جمشیدی دانا با اشاره به این که درسه پالایشگاه گاز فجرجم، سرخون و قشم و بیدبلند در مدت 3.5 ماه گذشته پنج روز کاهش زمان تعمیرات داشته ایم، ادامه داد: دراین مقطع زمانی در فازهای 4 و 5 پارس جنوبی نیز شاهد کاهش 20 روزه زمان انجام تعمیرات بوده ایم.
مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم، چهارم و پنجم پارس جنوبی پایان یافته است و تعمیرات اساسی در پالایشگاه های شهید هاشمی نژاد و بید بلند نیز به ترتیب با ٧١ و 65 درصد پیشرفت در دست اجراست.
جمشیدی دانا با بیان این که تعمیرات اساسی پالایشگاه سرخون و قشم ٥٥ درصد پیشرفت دارد افزود: هم اکنون تعمیرات ردیف D این پالایشگاه یک روز زودتر از برنامه و واحد ٧٠٠ نیز دو روز زودتر از برنامه به پایان رسیده است.
وی اضافه کرد: درسال جاری برنامه کاهش زمان انجام تعمیرات درفازهای 9، 10 و 1 پارس جنوبی اجرا می شود. ک/1
539

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن