تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819819363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوره ای از قرآن رانام ببرید که اعراب«کسره» فقط یکبار در آن آمده باشد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



سوره ای از قرآن رانام ببرید که اعراب«کسره» فقط یکبار در آن آمده باشد




به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس کودک جام نیوز، به چند نمونه از  معماهای زیبای قرآنی اشاره می‌کنیم: 1- سوره‌هایی که حضرت محمد(ص) فرمود آن سوره‌ها مرا پیر کرد، چیست؟ 2- کدام سوره قرآن به نام یکی از فلزات است؟ 3- نام موجودی که نه انسان است و نه حیوان و نه فرشته و نام یکی از سوره‌های قرآن است؟ 4- سوره‌ای که نام میوه‌ای است و خداوند به آن قسم خورده است؟ 5- نام سوره‌ای که به معنای روزگار است، چیست؟











6- سوره ای را نام ببرید که بجز در«بسم الله الرحمن الرحیم» حرف«میم» در آن نباشد. 7- سوره ای از قرآن رانام ببرید که اعراب«کسره» فقط یکبار در آن آمده باشد.(البته غیراز بسم الله الرحمن الرحیم). 8-«سلاح دانشمند» نام یکی از سوره های قرآن است، آن سوره کدام است؟ 9- کدام سوره به «قلب قرآن» معروف است؟











 پاسخ: 1- سوره‌های هود، واقعه، مرسلات و نبا می‌باشد. 2- «حدید» که به معنای «آهن» است. 3- سوره«جن» 4- سوره «تین» 5- سوره «دهر»











6- سوره ای که غیراز«بسم الله الرحمن الرحیم » حرف «میم»در آن نباشد،»کوثر» است. 7- سوره ای از قرآن که «کسره» فقط یک بار در آن آمده است ، «اخلاص» است. 8-«سلاح دانشمند» که یکی از سوره های قرآن به این نام می باشد ، «قلم» است. 9-سوره ای که به «قلب قرآن » معروف است ،«یس» می باشد.   گروه کودک جام نیوز/ 2006   «برای ارسال نقاشی های زیبای خود این قسمت را کلیک کنید»




۳۱/۰۴/۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن