تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803274106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد تلاوت سوره مبارکه «قدر» توسط ستارگان هنر تلاوت قرآن جهان+دانلود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
تلاوت سوره مبارکه «قدر» توسط ستارگان هنر تلاوت قرآن جهان+دانلود
همزمان با دومین شب از لیالی پربرکت قدر توجه و با توجه به استحباب تلاوت سوره مبارکه قدر در این شب‌ها، شما را به شنیدن تلاوت این سوره مبارکه با صدای ستارگان هنر تلاوت جهان جلب می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: تلاوت سوره مبارکه «قدر» توسط ستارگان هنر تلاوت قرآن جهان+دانلود



خبرگزاری فارس-گروه فعالیت‌های قرآنی: امشب که شب بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان و شب شهادت امیرالمؤمنین علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام است یکی از سه شب محتمل برای «لیلة‌القدر» است. یکی از اعمالی که برای شب‌های قدر وارد شده است تلاوت بسیار سوره مبارکه «قدر» است. در روایات برای تلاوت این سوره خواص بسیاری وارد شده است که در ادامه، شما را به شنیدن تلاوت این سوره مبارکه با صدای ستارگان هنر تلاوت جهان و مطالعه برخی از روایات مذکور دعوت می‌کنیم. امام کاظم علیه‌السلام درباره قرائت این سوره در روز جمعه می‌فرمایند: برای خداوند در روز جمعه هزار نفحه رحمت است که به هر بنده‌ای به اندازه‌ای از این رحمت عطا می‌کند و هر کس این سوره را بعد از ظهر جمعه 100 بار قرائت کند خداوند همه آن هزار نفحه رحمت را به او خواهد داد. (أمالی شیخ صدوق، صفحه 703)

تلاوت سوره مبارکه قدر توسط استاد مرحوم «محمدصدیق منشاوی»+دانلود   از امام باقر علیه‌السلام روایت شده است: هر کس سوره انا انزلناه... را با صدای بلند بخواند مانند آن است که شمشیر خود را در راه خداوند عزّ و جلّ کشیده است (جنگ می‌کند) و هر کس این سوره را آهسته قرائت کند مانند آن است که در راه خدا در خون خود آغشته شده است. و هر کس این سوره را 10 بار بخواند خداوند گناهان او را می‌زداید و محو می‌کند.(کافی، جلد 2، صفحه 454)  

تلاوت سوره مبارکه قدر توسط استاد مرحوم «مصطفی اسماعیل»+دانلود   امام صادق علیه السلام فرمودند: هر کس سوره قدر را در یکی از نمازهای واجب قرائت کند منادی ندا می‌دهد: ای بنده، خدا گناهان گذشته تو را آمرزیده است پس اعمالت را از سر بگیر.(ثواب الاعمال، صفحه 124)  

تلاوت سوره مبارکه قدر توسط استاد مرحوم «محمد شحات‌انور»+دانلود   امام جواد علیه‌السلام فرمودند: هر کس سوره قدر را در یکی از نمازهایش قرائت کند، در علیین نمازش مورد قبول و ثوابش دو برابر می‌شود و هر کس این سوره را بخواند و آنگاه دعا کند دعایش در لوح محفوظ مستجاب نوشته می‌شود.(مستدرک الوسائل، جلد 4، صفحه 190)  

تلاوت سوره مبارکه قدر توسط استاد «راغب مصطفی غلوش»+دانلود   امام رضا علیه السلام می فرمایند: هر مؤمنی که هنگام وضو گرفتن سوره قدر را بخواند از گناهانش خارج می‌شود مانند آن روزی که از مادر زاده شد.(فقه‌الرضا، صفحه 70)  

تلاوت سوره مبارکه قدر توسط استاد مرحوم «عبدالعزیز حصان»+دانلود   امیرالمؤمنین در کلامی زیبا فضایل این سوره را اینگونه تشریح کرده‌اند: هر چیز میوه‌ای دارد و میوه قرآن سوره قدر است، هر چیز گنجی دارد و گنج قرآن سوره قدر است، هر چیز یاریگری دارد و یاریگر ضعیفان سوره قدر است، و هر چیز راه آسانی دارد و راه آسان برای درماندگان سوره قدر است و هر چیز عصمتی دارد و عصمت مؤمنان سوره قدر است و هر چیز هدایتی دارد و هدایت صالحان سوره قدر است، هر چیز سروری دارد و سرور قرآن سوره قدر است. هر چیز زینتی دارد و زینت قرآن سوره قدر است، هر چیز خیمه‌ای دارد و خیمه متعبّدان سوره قدر است و هر چیز بشارتی دارد و بشارت مردم سوره قدر است و برای هر چیز حجتی است و حجت بعد از پیامبر صلی الله علیه و آله و سلّم سوره قدر است پس به آن ایمان بیاورید.(بحارالأنوار، جلد 89، صفحه 329)  

تلاوت سوره مبارکه قدر توسط استاد مرحوم «عبدالباسط محمد عبدالصمد»+دانلود انتهای پیام/م.خ
لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید دانلود

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


93/04/27 - 13:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن