تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819191918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقاومت و بیداری اسلامی به جنایت صهیونیستها پایان خواهد داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساری : مقاومت و بیداری اسلامی به جنایت صهیونیستها پایان خواهد داد ساری - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساری با بیان اینکه مقاومت و بیداری اسلامی به جنایت صهیونیستها پایان خواهد داد، گفت: غزه در حال سوختن در آتش خشم صهیونیست هاست لیکن مدعیان جهانی و منطقه ای در مقابل این جنایات سکوت کرده اند و عکس العملی نشان نمی دهند .


حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمد تقی خلیل نژادˈ روز دوشنبه در آستانه روز جهانی قدس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: رژیم اشغالگر قدس مولود نامشروع استکبار جهانی است و باید از صحنه روزگار محو شود .
وی اظهارداشت: مقاومت فلسطینی به کمک مسلمانان و آزادگان جهان سخت نیازمند است و در این میان ملل مسلمان رسالت خاصی بر دوش دارند .
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساری با تاکید بر حضور عاشورایی مردم نینوایی بویژه بسیجیان ولایتمدار در راهپیمایی روز جهانی قدس، ادامه داد: روز قدس روز تجلی عاطفه بشری است .
حجت الاسلام خلیل نژاد با اشاره به جنایات صهیونیست ها، اضافه کرد: غزه اکنون به صحنه آدمکشی و جنایت رژیم اشغالگر قدس تبدیل شده است و مردم مظلوم فلسطین لحظات را با تحمل ستم و جنایات صهیونیست ها سپری می کنند .
وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با پشتیبانی دنیای استکبار در صحنه غزه اوج توحش را به نمایش گذاشت .ک/3
609/608

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن