تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813047838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم استفاده بهينه از مزيت ترانزيتي شهرستان قوچان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۱۸ب.ظ)
لزوم استفاده بهينه از مزيت ترانزيتي شهرستان قوچان استاندار خراسان رضوي به منظور بررسي مشکلات شهرستان قوچان به اين شهرستان سفر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، رشيديان استاندار خراسان رضوي در نشست تخصصي با شوراي اسلامي و مديران اجرايي قوچان، با اشاره به مزيت هاي اين شهرستان در حوزه هاي مختلف اظهار داشت: بايد از اين توانمندي ها براي ايجاد اشتغال و توسعه پايدار شهرستان استفاده کنيم.
وي استفاده بهينه از مزيت ترانزيتي قوچان را يکي از بهترين زمينه ها براي جذب سرمايه‌گذاري ها و توسعه صادرات غير نفتي عنوان کرد و افزود: با توجه به آغاز عمليات اجرايي احداث خط آهن مشهد- بجنورد- گرگان، زمينه براي تسهيل در ترانزيت کالا و حمل‌ و نقل فراهم خواهد شد که بايد در اين مسير از مشارکت بخش خصوصي استفاده شود.
استاندار خراسان رضوي بهره برداري از ظرفيت بازارچه مرزي باجگيران و توانمند سازي مرز نشينان را به منظور پويايي اقتصاد شهرستان ضروري دانست و تصريح کرد: اين مهم مشارکت تمام دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط و استفاده مطلوب از امکانات بالقوه و بالفعل در منطقه را مي طلبد.
رشيديان با بيان اين که يکي از مزاياي اين شهرستان، ظرفيت هاي بخش کشاورزي است؛ بر ايجاد صنايع تبديلي با محوريت بخش کشاورزي و پرهيز از خام فروشي محصولات تاکيد کرد.
وي با بيان اين که محدوديت منابع آب يکي از چالش هاي استان است،گفت: بايد با کنترل روان آبها، آب هاي سطحي، اجراي طرح هاي آبخيزداري و نصب کنتورهاي هوشمند، مصرف آب کشاورزي را مديريت کرد.
استاندار خراسان رضوي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اهتمام دولت مبني بر اتمام پروژه هاي بالاي 80 درصد پيشرفت فيزيکي، افزود: براي تکميل ساير پروژه هايي که داراي توجيه فني واقتصادي است نيز از مشارکت بخش خصوصي استفاده خواهد شد.
رشيديان به ابلاغ سياست هاي کلي اقتصاد مقاومتي از سوي رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: در سالي که از سوي معظم له با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي نامگذاري شده، تمام مديران دستگاه هاي اجرايي با همکاري بخش هاي غير دولتي و مردم بايد در راستاي تحقق منويات ايشان تلاش کنند.
گفتني است در اين سفر معاونان برنامه ريزي و اشتغال، هماهنگي امور عمراني، برخي مديران ستادي و دستگاه هاي اجرايي استاني و شهرستاني استاندار را همراهي مي کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن