تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819321102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاتر نمایندگی هلال احمر در شهرستانهای میامی و آرادان ایجاد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان شکراللهی به مهر خبر داد:
دفاتر نمایندگی هلال احمر در شهرستانهای میامی و آرادان ایجاد می شود
سمنان – خبرگزاری مهر: مدیر عامل هلال احمر استان سمنان از موافقت شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور با ایجاد دفاتر نمایندگی هلال احمر در شهرستانهای میامی و آرادان خبر داد.



حسن شکراللهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان های میامی و آرادان و جمعیت جوان این شهرستانها و همچنین درخواست ها و پیگیریهای مکرر مردم و مسئولان پیشنهاد ایجاد دفتر نمایندگی هلال احمر در شهرستانهای مذکور به جمعیت هلال احمر کشور داده شد. وی افزود: با توجه به اینکه ایجاد شعبه و دفاتر نمایندگی و مجوز انجام هزینه های لازم در این دفاتر نیاز به مصوبه شورای عالی دارد لذا با پیگیریهای فراوان سرانجام موافقت شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور در این خصوص صادر شد تا از محل منابع و امکانات استان و با هدف تربیت و استفاده از نیروهای جوان این شهرستانها در راستای برنامه های امدادی و عام المنفعه تشکیل شود. 160 سبد غذایی بین نیازمندان دامغانی توزیع شد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان نیز در این گفتگو اظهار داشت: همزمان با لیالی قدر 160 سبد غذایی که از کمک های مردمی آماده شده بود بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد. حمید رضا داوودیان افزود: این سبدهای غذایی در بین نیازمندان خصوصا خانواده های زندانیان، افراد بیمار، معلول و زنان سرپرست خانوار که از پیش شناسایی شده بودند با هزینه ای بالغ بر 80 میلیون ریال توزیع شد. وی همچنین تصریح کرد: این سبدها شامل اقلامی چون برنج، روغن، قند، شکر، رب گوجه فرنگی و حبوبات است.


۱۳۹۳/۴/۳۰ - ۱۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن