تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819575661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد کانون هاي مساجد قم در توجه رهبري به اين کانون ها موثر بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ تير ۱۳۹۳ (۲۳:۲۴ب.ظ)
استاندار قم: عملکرد کانون هاي مساجد قم در توجه رهبري به اين کانون ها موثر بوده است استاندار قم گفت: عملکرد مثبت کانون هاي مساجد استان قم در توجه مقام معظم رهبري به اين کانون ها موثر بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين محمد صادق صالحي منش در بازديد از مجموعه دبيرخانه کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان قم و خبرگزاري شبستان، با اشاره به اين که فعاليت هاي اين مجموعه را به طور کلي بسيار مثبت ارزيابي مي کنم، اظهار داشت: دبيرخانه کانون هاي مساجد قم در سطح کشور جزو بهترين هاست و تاکنون عملکرد موفقي داشته است.
وي بيان داشت: کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد در استان هاي اصفهان، يزد و خراسان رضوي هم تلاش ها و خدمات ارزشمندي ارائه داده اند و همدلي مناسبي با روحانيون مناطق قم دارند، در قم نيز همدلي و همکاري کانون هاي مساجد با روحانيت و مراجع بايد تقويت شود.
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش با اشاره به اين که مجموعه کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد قم در سطح کشور از جايگاه بالايي برخوردار است، خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت کانون هاي مساجد استان قم در توجه مقام معظم رهبري به اين کانون ها موثر بوده است.
وي تصريح کرد: با توجه به اين که اخبار کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد قم خدمت رهبري ارائه مي شود، ممکن است بخشي از توجه ايشان در سفرشان به خراسان شمالي موثر از عملکرد مثبت اين کانون ها در شهر مقدس قم باشد.
استاندار قم افزود: ارزيابي ما از فعاليت هاي دبيرخانه کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد قم از ابتدا مثبت بوده و با گذشت زمان و آشنايي بيشتر، اين ديدگاه تشديد شده است، در همين راستا بايد به حجت الاسلام والمسلمين روحاني مسئول دبيرخانه کانون هاي مساجد قم جهت برنامه ريزي و عملکرد قابل قبولشان تبريک عرض کرد.
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش با بيان اين که مشکلات مالي همواره يکي از دغدغه هاي اصلي مجموعه هاي فرهنگي است، عنوان داشت: استانداري قم وظيفه خود مي داند در حد توانايي و امکان از کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان قم حمايت کند.
وي تاکيد کرد: در واقع کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در زمينه امور تربيتي کمک بزرگي براي نظام اسلامي ايران هستند و نبايد از آن غفلت کنيم.
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش يادآور شد: اين که امروز جامعه ما دچار برخي بد اخلاقي ها و مواردي مانند مواد مخدر، قاچاق و فساد اخلاقي شده است، نتيجه دور ماندن مردم از فضاي تعليمات ديني و مساجد است، از اين رو بايد نسبت به هرچه بهتر شدن فعاليت کانون هاي مساجد اهتمام داشته باشيم.
وي همچنين افزود: طبيعي است که اگر جذب بيشتري در کانون هاي مساجد شکل گيرد، تاثيرات مطلوب تري در جامعه خواهد داشت، در بسياري از موارد مي توان به جاي هزينه هاي زياد براي رفع مشکلات، از آن ها پيشگيري کرد.
استاندار قم در پايان خاطرنشان کرد: جهت حمايت از کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد سعي مي کنيم با پيگيري ها و تعاملات لازم رديف بودجه اختصاصي کانون هاي مساجد (به شکل مستقيم) را در مجلس شوراي اسلامي به تصويب برسانيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن