تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802734144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غفلت از مسجد بر مشکلات می افزاید/ 12 مرکز به کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزوده شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز حجت الاسلام موسوی تاکید کرد:
غفلت از مسجد بر مشکلات می افزاید/ 12 مرکز به کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزوده شد
کرج – خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با تاکید بر حضور جوانان و نوجوانان به همراه خانواده هایشان در مساجد، اظهار داشت: متاسفانه در دوران کنونی غفلت از مسجد و گاه فاصله گرفتن از این مکان مقدس موجب بروز مشکلات عدیده ای شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اکبر موسوی در نشست خبری عصر امروز خود با خبرنگاران پیرامون تشریح فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در طرح اوقات فراغت اعلام کرد: طرح اوقات فراغت یکی از برنامه های جامع فرهنگی، آموزشی و تربیتی به منظور ایجاد فضای مناسب و با نشاط دینی است که به منظور انس جوانان هرچه بیشتر جوانان با مساجد طراحی شده است. وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در 320 کانون فرهنگی هنری و 14 کانون تخصصی در مساجد فعالیت های گسترده ای انجام می شود، اظهار داشت: در برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد آموزش قرآن، احکام، مباحث اعتقادی، سبک زندگی، حلقه های معرفتی، کلاس های فرهنگی و هنری و ... طرح ریزی شده که از ابتدای تیر ماه با حضور جوانان و نوجوانان در حال اجراست. مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز به یکی از شاخص های برنامه های این دبیرخانه برای تابستان امسال اشاره کرد و گفت: در برنامه های اوقات فراغت سال جاری انعقاد تفاهم نامه با کانون ها را به منظور انسجام بخشی و نظم دهی در اعتبارات هزینه ای در دستور کار قرار داده ایم که با این امر پس از پرداخت اولیه اعتبار به کانون ها به فراخور برگزاری کلاس ها و برنامه اعتبار به آنها تعلق می گیرد. حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه برای کانون های فرهنگی هنری مساجد واقع در مناطق محروم اعتبارات بیشتری در نظر گرفته شده است، افزود: سال گذشته با دریافت اعتبار 500 میلیون تومانی 215 تفاهم نامه در کانون های فرهنگی مساجد منعقد شد که به دنبال آن شاهد شرکت 25 هزار نفر در طرح اوقات فراغت در مساجد بویدم. وی گفت: برای امسال 250 تفاهم نامه منعقد شده است و پیش بینی می شود بیش از 30 هزار نفر از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد بهره ببرند. مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز اعلام کرد: همچنین به منظور بهره گیری شرکت کنندگان از مراکز تفریحی و فرهنگی تاکنون با 80 مرکز از جمله پارک ها، مجتمع های تفریحی، باغ وحش ها و .... تفاهم نامه امضا شده است و بر طبق توافق با سازمان اتوبوسرانی اتوبوس های واحد برای اردوهای کانون ها با 30 تا 50 درصد تخفیف در اختیار قرار می گیرند. حجت الاسلام موسوی با اشاره به فعالیت 720 مسجد در استان البرز، تصریح کرد: بر طبق طرح پنج ساله دولت 25 درصد از مساجد باید دارای کانون های فرهنگی هنری باشند که این امار در استان البرز 50 درصد است. وی گفت: برای امسال نیز 40 مسجد درخواست تاسیس کانون های فرهنگی هنری را ارائه دادند اند که تا کنون 12 مورد آن به تایید رسیده است. مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در پایان با بیان اینکه هیچ دستگاهی کمک اعتباری به کانون های فرهنگی هنری مساجد نداشته است، اظهار داشت: مساجد استان البرز از پتانسیل های خوبی برخوردارند و متاسفانه در زمان حاضر به دلیل غفلت از مساجد مشکلات عدیده ای در جامعه پدید آمده است که در حال در گذشته تمامی مشکلات محل از طریق همبستگی مردم در مساجد رفع می شد.  


۱۳۹۳/۴/۱۶ - ۱۹:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن