تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819206975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تا پایان سال ۱۲ کانون فرهنگی و هنری مسجد در فومن تأسیس می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تا پایان سال ۱۲ کانون فرهنگی و هنری مسجد در فومن تأسیس می‌شود خبرگزاری پانا:رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن اظهار کرد: تا پایان سال جاری ۱۲ کانون فرهنگی و هنری مسجد در فومن تأسیس می‌شود که تعداد این کانون‌ها به ۳۶ باب ارتقا خواهد یافت.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۲ تير ساعت 08:23



به گزارش خبرگزاری پانا،حسین شهید‌زاده، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در این جلسه با تشریح تعداد کانون‌های مساجد شهرستان گفت: این شهرستان تا سال ۱۳۹۲ دارای ۱۲ کانون بود که در حال حاضر به ۲۴ کانون افزایش یافته است. وی ادامه داد: همچنین تاسیس ۱۲ کانون جهت ترویج و گسترش فعالیتهای فرهنگی و هنری در شهرستان پیش بینی شده است که تا پایان سال جاری تاسیس می‌شوند و تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فومن به ۳۶ باب ارتقا خواهد یافت. حجت الاسلام ‌سلیمان پورابراهیم نیز در این نشست به اهمیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و بهترین مکان برای مقابله تهاجم فرهنگی را مسجد عنوان کرد. مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت: برای مقابله با این تهاجم‌ها، مساجد بعنوان مرکز تعلیم و تعلم قرآن و نشر معارف اسلامی هستند. وی تصریح کرد: مسجد بعنوان پایگاه جهاد فکرى و تعلیم و تعلم معارف اسلامی می‌باشد. این مسوول در ادامه با بیان اینکه تهاجم فرهنگی دشمن را جدی بگیریم؛ به کار بردن حفظ ارزش‌های معنوی و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی در گرو اشاعه و تعمیق فرهنگ ناب اسلامی محمدی (ص) عنوان کرد. حجت الاسلام ‌پورابراهیم، ارزیابی هیأت امنای مساجد را بمنظور رفع مشکلات از نظر کمی و کیفی در مساجد را از ضروریات دانست. وی خاطر نشان کرد: همه مساجد شهری و روستایی استان شامل طرح تاسیس کانون و تأسیس کتابخانه‌های کانون مساجد می‌شوند که با همکاری بخشداری‌ها و دهیاران این طرح قابل اجرا است. مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، اجرای این طرح را گامى بزرگ در راستاى تعالى و رشد فرهنگى جامعه اسلامى برشمرد و گفت: کانون مساجد بعنوان پایگاه فرهنگی و معنوی می‌تواند مکانی امن برای عبادت و فضایی مناسب برای رشد و ارتقای سطح فکری و فرهنگی قشرهای مختلف مردم بویژه نسل جوان باشد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن