تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804019347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم قرعه کشي حساب هاي قرض الحسنه بانک مهر اقتصاد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۴۶ب.ظ)
با حضور نتاج؛ مراسم قرعه کشي حساب هاي قرض الحسنه بانک مهر اقتصاد برگزار شد مقارن با ولادت امام حسن مجتبي(ع) مراسم قرعه کشي هفتمين جشنواره حساب هاي قرض الحسنه بانک مهر اقتصاد با حضور مسوولين بانکي کشور و جمعي از سپرده گذاران اين بانک برگزار شد.
به گزارش خبرگزاي موج، نتاج، مدير عامل بانک، در اين مراسم وضعيت قرض الحسنه در کشور را نتيجه سال ها فعاليت در فرهنگ اقتصادي کشور عنوان کرد و گفت: مقوله قرض الحسنه برگرفته از ادبيات اعتقادي اسلام است که انگيزه کسب سود به هيچ وجه در آن دخيل نبوده و زنده بودن آن نشانه تقواي اقتصادي در جامعه است.
نتاج افزود: بانک مهر اقتصاد در ابتدا با عنوان قرض الحسنه تاسيس و راه اندازي شد اما به دليل تغييراتي که در محيط پولي و بانکي کشور ايجاد شد، تغيير هويت داد، اما اين نويد را به مشتريان خود مي دهيم که فعاليت قرض الحسنه را به عنوان يک مسئوليت اجتماعي در فعاليت هاي خود حفظ خواهيم کرد.
مدير عامل بانک مهر اقتصاد ترويج و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه را راهگشاي بسياري از معضلات اجتماعي کشور دانست و افزود: سهم منابع قرض الحسنه آنچنان که شايسته فرهنگ غني ماست رشد پيدا نکرده لذا توقع اين است که متناسب با رشد حجم نقدينگي در اقتصاد بانکي انتفاعي در بخش غير انتفاعي که عمدتاً قرض الحسنه است منابع افزايش يابد.
وي مصرف منابع قرض الحسنه در حوزه قرض الحسنه را نکته اي کليدي در ترويج و اشاعه اين سنت نيکو عنوان کرد و به تمامي دست اندر کاران حوزه پولي و بانکي کشور توصيه کرد تا به اين مهم توجه کنند.
در ادامه، نجف پور، معاون اعتبارات بانک، ميزان کل منابع بانک مهر اقتصاد را 344 هزار ميليارد ريال اعلام کرد و گفت: تعداد 9 ميليون 859 هزار فقره وام و تسهيلات به مبلغ 550 هزار ميليارد از محل منابع بانک به مشتريان اعطا شده است.
نجف پور تعداد حساب هاي قرض الحسنه فعال در بانک مهر اقتصاد را 6 ميليون و 262 هزار و 137 فقره اعلام کرد و ادامه داد: از اين ميان تعداد 1 ميليون و 387 هزار و 506 حساب قرض الحسنه حائز شرايط شرکت در قرعه کشي شناخته شدند.
معاون اعتبارات بانک مهر اقتصاد در خصوص نحوه قرعه کشي ابراز داشت: ابتدا امتيازات حساب هر يک از افراد محاسبه مي شود، اسامي افراد به صورت کاملا تصادفي در کنار يکديگر قرار مي گيرند و به ازاري هر 300 هزار ريال در هر روز يک امتياز براي شرکت کنندگان در نظر گرفته مي شود که امتياز بيشتر به منزله تکرار بيشتر اسامي افراد است.
نجف پور در خصوص منطق تسهيم جوايز نيز اظهار کرد: تعداد و مبلغ جوايز بر مبناي منابع قرض الحسنه هر استان تقسيم بندي مي شود، تمامي حساب ها براي جوايز ويژه شرکت داده مي شود و ساير جوايز به نسبت منابع هر شعبه تخصيصي داده مي شود، همچنين برندگان براي شرکت در قرعه کشي ساير جوايز حذف مي شوند.
بر اساس اين گزارش، هفتمين دوره جشنواره حساب هاي قرض الحسنه بانک مهر اقتصاد از تاريخ 13/10/92 همزمان با ابتداي ماه ربيع الاول آغاز شد و تا تاريخ 6/3/1393 ادامه داشت، حداقل موجودي براي شرکت در قرعه کشي مبلغ 300 هزار ريال بود و بيش از 20 هزار جايزه در قالب کمک هزينه خريد مسکن، کمک هزينه خريد خودروي ساخت داخل، کمک هزينه خريد لوازم خانگي ساخت داخل، کمک هزينه حج عمره، کمک هزينه سفر به عتبات عاليات و دفترچه طلايي به برندگان اهداء مي شود.
اسامي برندگان هفتمين دوره جشنواره حساب هاي قرض الحسنه بانک مهر اقتصاد به زودي از طريق وب سايت بانک اعلام خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن