تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819409312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسایشگاه خیریه کهریزک، مامنی برای نیازمندان واقعی جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آسایشگاه خیریه کهریزک، مامنی برای نیازمندان واقعی جامعه تهران - ایرنا - آسایشگاه خیریه کهریزک از جمله مراکزیست که از دیر باز نامی مترادف با خدمت به نیازمندان و حمایت از آنان داشته است.


به گزارش ایرنا، این مرکز مامنی مطمئن برای نیازمندان واقعی جامعه است که همه مسلمانان نیک اندیش و خیرخواه می توانند در داخل و خارج از کشور حامی ساکنین این مجموعه که شامل 1750 معلول، سالمند و افراد مبتلا به «ام.اس» است، باشند و در توانبخشی و درمان این آنها نقش مهمی را ایفا کنند.
آسایشگاه خیریه کهریزک سال 1352 در مساحتی بیش از 28 هزار مترمربع همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) از طرف مرحوم حاج حسن محمدی اهدا و احداث شد.
بعد از گذشت چندین سال، اکنون این محل با وسعت حدود 420 هزار متر مربع زمین با بناهای زیبا و کاربری های مختلف به نیازمندان و سالمندان، معلولان خدمات ارائه می کند.
از جمله اهداف این موسسه خیریه می توان به نگهداری، درمان و توانبخشی از معلولان، سالمندان و بیماران مبتلا به «ام.اس» بی بضاعت و تلاش برای پیشگیری از پیشرفت ضایعه ها و تسکین درد آنها اشاره کرد.
تاسیس و راه اندازی و تجهیز کلینیک، تاسیس درمانگاه و بخش های بستری بمنظور ارائه خدمات پزشکی و پیراپزشکی به بیماران نیازمند، کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان و حوادث غیرمترقبه در حد امکان، برنامه ریزی و تشکیل گروه های نیکوکاری برای خدمت به مددجویان و جلب کمک های نقدی و غیرنقدی، جمع آوری اطلاعات علمی، تحقیقی از سایر مراکز خیریه مشابه داخل و خارج کشور بمنظور ارتقا سطح علمی و خدماتی و ایجاد محیط امن برای زندگی معلولان و سالمندان و ارتقا سطح سلامت معلولان از نظر جسمانی و روانی از دیگر اهداف این آسایشگاه خیریه است.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی آسایشگاه خیریه کهریزک، هیچ شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی در این موسسه سهمی ندارد و کسی حق برداشت مبلغی به عنوان سهم یا سود نخواهد داشت و تمام هزینه های آن توسط خیرین و نیکوکاران تامین می شود و تمام آن برای اهداف موسسه به کار گرفته می شود.
این مرکز در ماهی که مزین به ماه خدا است، از هموطنان نیک اندیش وخیر در خارج و داخل کشور دعوت می کند تا در راستای حمایت از معلولین، سالمندان و بیماران مبتلا به ام اس هدایا و نذورات خود را به شماره حسابهای ذیل واریز کنند.
خیران برای اهدا کمک های خود می توانند به سپهر بانک صادرات، شماره حساب 0100580058008 شعبه باقرشهر، کد شعبه 1248، بانک ملی سیبا، شماره حساب 0102708340006 شعبه استاد نجات الهی، کد شعبه 452، بانک ملت جاری، شماره حساب 32587/42 شعبه چهار راه ولیعصر(عج)، کد شعبه 6201/8، بانک اقتصاد نوین شماره حساب 1-5110110-750-117 شعبه شیراز شمالی، کد شعبه 117 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 42114 تماس بگیرید و قدمی هرچند کوچک، در این خانه پر مهر بگذارید.
اجتمام ** 9188 ** 1071

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن