تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820285156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک نماینده مجلس: منویات رهبری باهمکاری سه قوه تحقق می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک نماینده مجلس: منویات رهبری باهمکاری سه قوه تحقق می یابد بوشهر- ایرنا - نماینده مردم بوشهر، گناوه و خارگ در مجلس شورای اسلامی گفت: منویات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام با همکاری سه قوه تحقق می یابد.


به گزارش ایرنا، عبدالکریم جمیری روز شنبه در آیین افتتاح شعبه اقماری تامین اجتماعی در شهر جدید عالیشهر افزود: مسوولان باید با اتحاد و همدلی برای خدمت به مردم و نظام تلاش کنند.
وی اظهار کرد: با کار و تلاش و ایجاد رضایتمندی برای مردم می توان کشور را در برابر توطئه ها و فشارهای استکبار مقاوم کرد.
جمیری گفت: هرچند کارهایی برای رضایتمندی مردم انجام شده اما نیاز مردم بیش از این است و خیلی کارها باید زودتر از این انجام می شد.
وی اضافه کرد: با همکاری نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و دستگاههای اجرایی این استان درتلاش برای تغییر نگاه مسوولان تراز اول کشور نسبت به استان بوشهر هستیم.
جمیری اضافه کرد: استان بوشهر همه ظرفیت های توسعه را داراست و در صورت توجه مسوولان کشوری و با سعی و تلاش دستگاههای اجرایی می تواند بیش از این متحول و حق مردم ادا شود.
وی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی برای حل مسایل و مشکلات مردم گام های اساسی برداشته است که بهره برداری از شعبه اقماری عالیشهر نیز در همین راستا است.
امام جمعه عالیشهر گفت: یکی از اداراتی که انتظار می رفت در این شهر برای خدمت به مردم مستقر شود، سازمان تامین اجتماعی بود که امروز بخشی از مطالبات مردم این شهر محقق شد.
حجت الاسلام هاشمی اضافه کرد: برای توجه به سلامت و تامین آرامش روحی و جسمی مردم ایجاد یک درمانگاه سازمان تامین اجتماعی در این شهر ضروری است.
وی یادآور شد: با توجه به افزایش جمعیت شهر جدید عالیشهر و روستاهای تابعه این شهر سازمان تامین اجتماعی در یک برنامه دراز مدت برای ساخت یک کلینک تخصصی برنامه ریزی کند.
رییس شورای اسلامی شهر عالیشهر گفت: با توجه به سیاست های کلان ایجاد شهرهای جدید برای کاهش جمعیت شهرهای مادر، ارایه خدمات گسترده به وسیله دستگاههای خدمات رسان ضروری است.
اکبررنجبران اضافه کرد: پیگیری استقرار ادارات دراین شهر به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم در برنامه های کاری شورای شهر قرار دارد و از دادن امکاناتی مانند زمین برای ساخت مکان های اداری نیز غفلت نکرده ایم.
وی افزود: ارتقای شعبه اقماری تامین اجتماعی شهر جدید عالیشهر به شعبه ثابت، نصب و راه اندازی شعبه بانک وعابر بانک رفاه کارگران از دیگر خواسته های مردم این شهر است.
رنجبران جمعیت شهر جدید عالیشهر را 30هزار و 85نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به سرعت بخشی در ساخت مسکن مهر شاهد افزایش پلکانی جمعیت عالیشهر هستیم که ارایه امکانات و خدمات به وسیله دستگاههای اجرایی با استقرار در شهر عالی شهر ضروری است. ک/2
7203/539

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن