تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802822759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس:حمایت رهبری پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس:حمایت رهبری پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره کننده است یاسوج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، حمایت رهبری را پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره کننده دانست و گفت: تیم مذاکره کننده درسایه این حمایت باید نرمش قهرمانانه را به طور عملی و موفق اجرا کند.


حجت الاسلام و المسلمین سید علی محمد بزرگواری ، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب همواره راهگشای ملت ایران، جهان اسلام و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در جایگاه های مختلف مشغول فعالیت هستند.
وی بیان کرد:بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام مختلف بود و معظم له در مورد مسائل گوناگون داخلی و خارجی مطالب راهگشایی را بیان کردند.
بزرگواری اظهار کرد: فرمایش رهبر معظم انقلاب در این دیدار مخاطبان متعددی داشت ولی مهمترین آنها کارگزاران هستند که باید بیشتر توجه کنند.
وی بیان داشت : افرادی که مسائل بین المللی از جمله انرژی صلح آمیز هسته ای را دنبال می کنند در این دیدار مورد حمایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.
بزرگواری افزود: گروه ها و جناح های سیاسی نیز در این دیدار مورد خطاب رهبری قرار داشتند و باید با توجه به بیانات معظم له جو جامعه و کشور را آرام نگه دارند.
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: رسانه های دیداری، شنیداری و نشریه ها باید گونه ای عمل کنند و گفتار آنان به نحوی باشد که در داخل و خارج کشور چنین احساس شود که جمهوری اسلامی یک ساحل امن است و این گونه نباشد که فضای داخلی جامعه متشنج نشان داده شود.
بزرگواری گفت: دسته دیگری که در این دیدار مورد خطاب رهبر معظم انقلاب بودند دولت، کارگزاران و قوه مجریه است که مورد تایید و حمایت معظم له قرار گرفتند و تمام دستگاه های اجرایی، جناح های سیاسی و کارگزاران باید با توجه به این نکات مهم از دولت حمایت کنند.
وی بیان کرد: حمایت از دولت بدان معنا نیست که نقد سازنده ای از عملکرد آن نداشته باشند.
بزرگواری اظهار کرد: دولت یازدهم و رییس جمهوری نیز در این دیدار مورد خطاب رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفتند و معظم له علاوه بر حمایت از دولت به کارگزاران تاکید کردند که نیروهای مخلص و دلسوز کنار گذاشته نشوند.
وی ادامه داد: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب در این دیدار همان گونه که شعار دولت در عرصه خارجی و بین المللی و در مقابل دشمنان بر اساس فضای وفق و مدارا است در داخل کشور نیز باید در مقابل منتقدان و گروه های مخالف گرایش دولت این گونه باشد.
بزرگواری بیان داشت:سرفصل های بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار به گونه ای بود که تمام کارگزاران در رده های مختلف و جناح های سیاسی مورد خطاب بودند و باید به رهنمودهای معظم له عمل کنند.ک/3
7535/671 /679

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن