تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806573932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش های امریکا برای تطهیر جاسوسی ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تلاش های امریکا برای تطهیر جاسوسی ها


در حالی که آمریکا از یک سو چین را رسما به جاسوسی سایبری و «سرقت اینترنتی اسرار تجاری» متهم کرده، در مواضع نرمتری خواهان گفتگو با این کشور شده است. به نظر می رسد آلمان نیز گزینه دوم آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر جاسوسی و تطهیر خود باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از آسوشیتدپرس از پکن، قرار است مقامات چینی و آمریکایی این هفته در نشست " گفتگوهای اقتصادی و راهبردی " در پکن درباره موضوع حملات سایبری  با یکدیگر گفتگو کنند.
  جان کری، وزیر خارجه امریکا که به چین رفته است، گفت: سرقت مالکیت معنوی، از طریق حملات سایبری «تأثیر مخربی بر ابداعات و سرمایه گذاری دارد». او همچنین گفت: چنین اقداماتی به شرکت های آمریکایی آسیب می زند.

وزیر امور خارجه آمریکا در سخنان خود به گزارش روزنامه نیویورک تایمز اشاره ای  نکرد که گزارش کرده بود: «هکرهای چینی به شبکه های رایانه ای دفتر مدیریت کارکنان در آمریکا حمله کرده بودند».
کری روی دیوار چین
یانگ جیه چی وزیر امور خارجه چین، موضوع امنیت سایبری را« تهدیدی عادی » توصیف کرد که همه کشورها با آن مواجه هستند واین موضوع مستلزم اعتماد دو جانبه است. وزیر امور خارجه چین افزود:«فضای سایبری نباید به ابزاری برای آسیب زدن به منافع دیگر کشورها تبدیل شود». با این وجود چین، تلاش های آمریکا را برای آغاز کار کارگروهی در زمینه امنیت سایبری رد کرده است. چین اعلام کرده است نخست آمریکا باید اعلان جرم خود را علیه مقامات چینی پس بگیرد، سپس این کارگروه فعالیت خود را از سرخواهد گرفت.  یانگ جیه چی ادامه داد: بستگی به آمریکا دارد تا نخست شرایطی مناسب برای آغاز دوباره گفتگو درباره این موضوع ایجاد کند.   ناظران بین المللی معتقدند، واشنگتن در حالی کشورهای دیگر را به هک کردن و جاسوسی سایبری متهم می‌کند که خود هکر «شماره یک» در جهان به شمار می‌آید. از سال های گذشته که مردم به مطالعه در زمینه هکرها و کشورهای هکرخیز پرداخته‌اند، آمریکا همواره در ردیف نخست قرار داشته است. در هر بررسی و مطالعه‌ای،  آمریکا در صدر فهرست کشورهای مطرح، به عنوان کشوری که منشاء بیشترین هک و نفوذ رایانه‌ای است، قرار داشته است.

ادوارد اسنودن، پیمان‌کار سابق «آژانس امنیت ملی امریکا»، امسال  (۲۰۱۴ میلادی)، در ادامه افشاگری‌های خود از جاسوسی جهانی آمریکا، با ارائه اسناد و مدارک، از فعالیت جاسوسی آژانس امنیت ملی این کشور علیه هو جینتائو، رئیس جمهور، وزارت بازرگانی و چندین بانک و شرکت مخابراتی چین پرده برداشته است.

آمریکا و چین به سبب اعلان جرم مقامات آمریکایی علیه پنج تن از مقامات بلندپایه ارتش چین، با یکدیگر اختلاف پیدا کرده اند. واشنگتن، مقامات چینی را به سرقت اطلاعات محرمانه تجاری شرکت های آمریکایی و ارائه این اطلاعات به شرکت های چینی متهم کرده است.
این نخستین بار است که دولت آمریکا مقامات وابسته به یک دولت خارجی را رسما به جاسوسی سایبری و «سرقت اینترنتی اسرار تجاری» متهم می‌کند. که با وجود اتهاماتی که به این کشور وارد کرده به دنبال رفع این معضل از فضای اقتصادی و سیاسی خود است . به نظر می رسد گزینه دوم آمریکا برای سرپوش گذاشتن، فریب کشورها و تطهیر خود از این امر، کشور آلمان باشد که رسوایی جاسوسی nsa و همکاری کارمند  bnd سازمان جاسوسی آلمان، روابط دو کشور را دچار بحران کرده است. سکوت مرموز مقامات آلمان نیز از این بابت، افکار عمومی مردم این کشور و جهان را دچار سردرگمی کرده است.    
دانلود

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن