تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803618841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت امریکا اسناد جاسوسی خود را منتشر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



دولت امریکا اسناد جاسوسی خود را منتشر کرد
آژانس امنیت ملی امریکا "ان اس ای" (NSA) در ارتباط با فعالیت‌های خود در سال ۲۰۱۳ میلادی بیش از ۸۹ هزار هدف اینترنتی و تلفنی را در خارج از امریکا شنود کرده است.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، وب سایت شبکه برون مرزی آلمان، دویچه وله (DW) نوشت: «آژانس امنیت ملی امریکا (NSA) در ارتباط با فعالیت‌های خود در سال ۲۰۱۳ میلادی بیش از ۸۹ هزار هدف اینترنتی و تلفنی را در خارج از امریکا شنود کرده است.»
بر اساس گزارش دویچه وله، گرچه در این گزارش به شمار دقیق شنود از "هدف"های اینترنتی و تلفنی در خارج امریکا پرداخته و این تعداد ۸۹ هزار و ۱۳۸ مورد اعلام شده است، اما در این گزارش اطلاعات جامع و دقیقی درباره نحوه فعالیت‌های جاسوسی این سازمان دیده نمی‌شود.
 
رسانه برون مرزی آلمان می افزاید: «آژانس امنیت ملی امریکا به طور نمونه تعریف دقیقی از "هدف"‌های اینترنتی و تلفنی نمی‌دهد. "هدف" از نظر این سازمان می‌تواند یک شخص، یک گروه یا یک سازمان باشد. به این ترتیب شمار هدف‌های اینترنتی و تلفنی آژانس امنیت ملی امریکا در خارج از این کشور باید بسیار بیشتر از تعدادی باشد که از طرف این سازمان اعلام شده است.»
 

هفته‌نامه آلمانی "اشپیگل" (Spiegel) ، نیز در این باره می نویسد: «بیشترین فعالیت آژانس امنیت ملی امریکا به شنودهای تلفنی و اینترنتی در سراسر جهان مربوط می شود. افشاگری‌های "ادوارد اسنودن" همکار پیشین آژانس امنیت ملی امریکا، در این باره جنجال‌های فراوانی در سراسر جهان برانگیخت. خبر این شنودهای تلفنی میلیونی سبب شد این سازمان با انتقادهای فراوان جهانی مواجه شود.»   بر اساس گزارش "اشپیگل" به نقل از اسناد "ادوارد اسنودن"، در سطح آلمان بیش از ۲۰۰ مأمور مخفی و اطلاعاتی امریکا به صورت رسمی در پوشش دیپلمات فعالیت دارند.   در این گزارش آمده است اطلاعاتی که همکاران این سازمان در سطح آلمان جمع‌آوری کرده‌اند باعث "دستگیری یا کشته شدن بیش از ۴۰ نفر" شده است.

 
وب سایت دویچه وله (DW) همچنین نوشت: «اولین گزارش شفاف‌سازی فعالیت آژانس امنیت ملی امریکا به دستور باراک اوباما، رئیس جمهوری امریکا، منتشر شده است. اوباما سال گذشته میلادی فرمانی صادر کرد که بر مبنای آن سازمان‌های اطلاعاتی باید تا حد ممکن اطلاعاتی در باره فعالیت‌های خود منتشر کنند.
بر مبنای گزارش منتشر شده اقدامات آژانس امنیت ملی امریکا برمبنای قوانین امنیتی موجود در امریکا انجام می شود و در فرمان اوباما نیز آمده است که انتشار این اطلاعات باید تا حدی باشد که امنیت ملی امریکا به خطر نیفتد.
گرچه اطلاعات به دست آمده در بیشتر موردها در ارتباط با شهروندان غیرامریکایی بوده‌اند، اما این سازمان اعلام کرده که سهوا یا غیرمستقیم اطلاعاتی از شهروندان امریکایی نیز در سازمان امنیت ملی امریکا ذخیره شده‌اند.»




"نیویورک ‌تایمز" (NewYorkTimes) نیز در ارتباط با افشاگری‌های "ادوارد اسنودن" نوشت: «آژانس امنیت ملی امریکا انبوهی از عکس انسان‌ها را از اینترنت جمع‌آوری کرده تا برای تشخیص هویت افراد از آنها بهره گیرد.»
برمبنای خبر روزنامه امریکایی "نیویورک تایمز" در سال ۲۰۱۱ میلادی آژانس امنیت ملی امریکا روزانه میلیون‌ها عکس جمع‌آوری می‌کرده و از این مجموعه ۵۵ هزار عکس با کیفیت مناسب را برای تشخیص هویت افراد به کار ‌برده است.


 




۰۷/۰۴/۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن