تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815019338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل قيمت مسکن، چگونه؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ تير ۱۳۹۳ (۷:۰ق.ظ)
جهان صنعت: کنترل قيمت مسکن، چگونه؟
به گزارش خبرگزاري موج، روزنامه جهان صنعت چنين نوشت:
اگر بخواهيم نگاهي به عملکرد دولت نهم و دهم در بخش مسکن داشته باشيم، دولت احمدي‌نژاد در بحث اجراي طرح‌هايي از جمله مسکن مهر اقدامات بسياري انجام داد که البته با مشکلات بسياري مواجه بوده اما در دولت جديد عملکرد وزارت راه‌وشهرسازي با کم‌تحرکي مواجه است.
به بيان ساده‌تر وزارتخانه در زمان نيکزاد در امور اجرايي فعال‌تر عمل مي‌کرد که البته وزير جديد هم با مشکلاتي همچون نبود اعتبار براي اجراي پروژه‌ها دست به گريبان است. درخصوص طرح‌هاي جديد براي کنترل قيمت مسکن هم بايد گفت اين درست نيست که تنها نام مسکن مهر تغيير کند و طرحي با اين شکل اجرا شود. بنده از جمله افرادي بودم که از نحوه اجراي مسکن مهر انتقاد کردم زيرا اين طرح به دليل ايراداتي که داشت نتوانست جوابگوي نياز مردم باشد و به کاهش قيمت مسکن منجر شود. ايراداتي همچون در نظر گرفتن شرط بومي‌سازي و زادگاه هر فرد براي سکونت در اين واحدها، آسان گرفتن شرايط براي متقاضيان و... باعث شد اين طرح خيلي به نتيجه نرسد.اگر ساخت اين واحدها در پايتخت صورت مي‌گرفت مي‌توانست بر قيمت مسکن پايتخت تاثير بگذارد. اين پروژه علاوه بر ايرادات فني دچار ايرادات اساسي ديگري است که بايد مرتفع شود.در خصوص عملکرد دولت جديد در اين بخش مي‌توان اين‌طور گفت که اگرچه نظرات و طرح‌هاي دولت جديد نسبت به دولت نهم و دهم بهتر است اما در عمل هنوز اقدامي مشاهده نشده است.
نويسنده: سيدبهلول حسيني
نماينده مردم ميانه در مجلس













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن