تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819515727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیل اخیر بیجار بیش از هشت میلیارد و 900 میلیون ریال خسارت برجا گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سیل اخیر بیجار بیش از هشت میلیارد و 900 میلیون ریال خسارت برجا گذاشت بیجار - ایرنا - فرماندار شهرستان بیجار گفت: سیل اخیر بیجار بیش از هشت میلیارد و 900 میلیون ریال خسارت برجا گذاشت.


به گزارش ایرنا، بیژن زندیه عصر روز یکشنبه در نشست ستاد بحران شهرستان بیجار با تشریح وضعیت فعلی مناطق و روستاهای سیل زده افزود: در سیل و بارش های اخیر بخش های کشاورزی، آبرسانی و راه روستایی بیشترین خسارت را متحمل شدند.
وی وضعیت فعلی مناطق و روستاها را عادی خواند و گفت: عوامل طبیعی دستکاری شده توسط انسان و تخریب ها و تصرفات منابع طبیعی در افزایش خسارت و هجوم سیل نقش موثری داشتند و اگر طبیعت و عوامل طبیعی توسط مردم منطقه آسیب نمی دید، سیل خسارتی ایجاد نمی کرد.
وی با بیان اینکه در بخش راه روستایی و پل های ارتباطی بیش از پنج میلیارد ریال خسارت ایجاد شده است گفت: بیشترین خسارت در بخش محصولات کشاورزی شامل گندم، جو، باغات انگور، مزارع گندم، صیفی جات و شبکه آبرسانی بوده است.
زندیه افزود: به محض پیش آمدن چنین اتفاقاتی، لازم است اعضای ستاد در محل وقوع حادثه حضور داشته باشند و به ارتباط و نوع کار توجه نکنند و همه باید پاسخگوی مردم باشند.
وی به عدم پوشش سیستم مخابرات در نقاطی از شهرستان اشاره کرد و گفت: برای مواقع ضروری سیستم ارتباطی سهل و آسانی پیش بینی گردد تا امکان برقراری ارتباط همه اعضاء با مراکز اداری ذیربط در اسرع وقت ایجاد گردد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیجار نیز در خصوص خسارت وارد شده گفت: 631 هکتار مزارع گندم، 115هکتار جو، 89 هکتار مزارع علوفه، پنج هکتار صیفی جات،21هکتار باغات انگور، 22 حلقه چاه آب، 13حلقه کانال انتقال آب، یک واحد جایگاه دام و بیش از 500 میلیارد ریال به شبکه آبرسانی آسیب وارد شده است.ک/2
7350/533

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن