تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815407726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهیدان نورانی و انصاری، الگویی از مدیریت جهادی به یادگار گذاشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهیدان نورانی و انصاری، الگویی از مدیریت جهادی به یادگار گذاشتند رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترکی اظهار کردند: شهیدان نورانی و انصاری در دوران خدمتشان، الگویی از مدیریت جهادی به یادگار گذاشتند.


آیت الله زین العابدین قربانی و محمدعلی نجفی در این پیام مشترک که نسخه ای از آن عصر شنبه در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت، افزوده اند: در آستانه سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی خدمتگزارانی سخت کوش ، مردمی و با اخلاصی قرار داریم که زندگی و شهادت شان درس آموز بود.
در ادامه این پیم مشترک آمده است: این شهیدان در دوران کوتاه مسوولیت شان در استانداری گیلان، الگویی از مدیریت جهادی و تلاش بی منت را بر اساس تعهد و تخصص انقلابی و اسلامی برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جای گذاشتند.
در بخش دیگری از پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان افزوده شده: بی شک عظمت ، استقلال و سربلندی کشورمان ، مرهون استقامت شهدا و ایثارگران معزز و ملت غیور ایران است که از بهترین سرمایه های خویش در راه آرمان های الهی و اسلامی گذشتند.
آیت الله زین العابدین قربانی و محمدعلی نجفی در خاتمه این پیام مشترک، با گرامیداشت سالروز شهادت تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی ایشان، توفیق همگان بویژه مدیران و کارگزاران نظام اسلامی را در پیمودن راه پرافتخار آنان از خداوند منان مسئلت کرده اند.
شهید مهندس علی انصاری که از جمله مبارزان علیه رژیم منحوس پهلوی بود؛ پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ابتدا به معاونت استانداری خراسان و سپس به استانداری گیلان منصوب شد. وی عضو هیات علمی دانشگاه گیلان نیز بود.
شهید انصاری بزرگ مردی که قلبش مالامال از تعهد، تقوا، عشق و تلاش و ایثار بود، در پانزدهم تیرماه سال 1360 در ساعت هفت بامداد در چهارمین روز ماه مبارک رمضان در خیابان لاکانی رشت مورد هجوم ناجوانمردانه منافقان قرار گرفت و به مقام عالی شهادت در راه رضای حضرت باری تعالی که سال ها برایش تلاش کرده بود، نائل آمد.
شهید علیرضا نورانی نیز معاون عمرانی استاندار گیلان بود که به دست منافقان کوردل ، به لقاءالله پیوست.
مراسم های ویژه و جداگانه ای به مناسبت سالروز شهادت تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی او، فردا (پانزدهم تیرماه) در رشت و شهرهای رودسر و لنگرود برگزار خواهد شد.ک/3
7295/695

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن