تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810062137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به عناوین مطبوعات قزوین در هفته ای که گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نگاهی به عناوین مطبوعات قزوین در هفته ای که گذشت قزوین-ایرنا- نشریات قزوین در هفته ای که گذشت هر یک مطلب یا موضوعی را مورد توجه قرار داده بودند و هیچ سوژه ای، تمرکز خبری نشریات را به خود معطوف نساخته بود.


به گزارش ایرنا، نشریات قزوین در این هفته عناوین نخست را به موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی اختصاص دادند.
ˈرشد سرمایه گذاری ها در قزوین و گفت و گو با اولین استاندار آنˈ ،ˈتحلیل سخنان استاندار قزوین در برنامه ها و نشست های مختلفˈ،ˈ چه کسانی حق مطالبه از دولت را دارند، اکثریت یا اقلیت؟ˈ،ˈ موضوع حضور بانوان در ورزشگاه هاˈ، ˈوضعیت سیاسی دانشگاه هاˈ و ˈاحتمال جیره بندی آبˈ از جمله مطالب مهمی بود که به ترتیب در روزنامه ولایت و هفته نامه های تابان، فروردین امروز، افق آینده، مینودر و حدیث به آن پرداخته شده است.
***
ولایت
تنها روزنامه قزوین در نخستین روز هفته، سخنرانی ˈافسانه اقبال نیاˈ رییس سازمان زنان حزب اسلامی کار کشور را با عنوان ˈاصلاح طلبان دلسوز نظام و انقلاب هستندˈ تیتر کرده است.
این روزنامه در بخش سلامت خود نیز به سراغ مسوول واحد تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی رفته و عنوان گفت و گوی خود را تیتر هشداردهنده ˈاز هر سه زن یک فرد به پوکی استخوان مبتلا استˈ انتخاب کرده است.
ولایت در شماره روز یکشنبه خود هم به سراغ سیدˈعلی نکویی زهراییˈ اولین استاندار قزوین رفته و با او گفت وگوی مفصلی ترتیب داده که ˈمدیران باید با نگاه دولت هماهنگ باشندˈ عنوان مربوط به این گفت وگو است.
ˈروایت آقای فرماندار از اغتشاشات سال 73ˈ، ˈرشد 60 درصدی بودجه عمرانی قزوینˈ و ˈکدام فیلم های قدیمی در ماه رمضان اکران می شوند؟ˈ از دیگر عناوین ولایت در این شماره است.
ˈسرمایه گذاری 316 میلیون دلاری خارجی در قزوینˈ و ˈپلمپ وسایل ناایمن از شهربازی های قزوینˈ و گزارشی از آیین های قزوینی ها مربوط به ایام ماه رمضان با عنوان ˈرمضان در قزوین از گذشته تاکنونˈ نیز از عناوین مهم ولایت روز دوشنبه بود.
ˈکودکانه هایی که در خیابان فراموش می شوندˈ عنوان دیگری است از ولایت روز سه شنبه که در قالب گزارش، بطور مفصل به کودکان کار پرداخته است.
افزایش سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در قزوین به نقل از مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و بازخوانی اندیشه های شهید بهشتی در خصوص آزادی در جامعه و تربیت که به مناسبت شهادت آن شهید مظلوم در ولایت روز سه شنبه به رشته تحریر درآمده است.
ولایت روز چهارشنبه یکی از مهمترین عناوین خود در صفحه اول را به صحبت های مدیرکل راه و شهرسازی قزوین اختصاص داده تا با تیتر ˈبیشتر مجوزهای داده شده به هتل تبدیل نشده اندˈ انتقادی بر وعده های نامحقق هتل سازان کرده باشد.
ˈ80 درصد قزوینی ها کمبود ویتامین D دارندˈ،ˈرشد 11 درصدی ازدواج در استان قزوینˈ و ˈثبت نام 71 هزار قزوینی در طرح بیمه سلامتˈ از دیگر عناوین روزنامه ولایت در شماره روز چهارشنبه بود.
***
تابان
ˈتحلیل گفتمان شناختی استاندار قزوینˈ با موضوع بررسی و تحلیل سخنان و صحبت های مرتضی روزبه در برنامه ها و مراسم های مختلف، عنوان گزارشی است که تابان در شماره این هفته خود به چاپ رسانده است.
ˈهراس افراطیون از مردی که به دنبال مقام و منصب نیستˈ نیز عنوان یک گزارش دیگری از نشریه سراسری- استانی تابان است که در مقدمه آن به سخنرانی سید محمدخاتمی در دیدار با اعضای کانون زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اشاره کرده و سپس به نگرانی برخی افراد از بازگشت رییس جمهور پیشین به قدرت پرداخته است.
مخالفت یک نماینده اصولگرا با تمدید قرارداد کی روش با عنوان ˈمخالف تمدید قرارداد کی روش هستمˈ نیز مطلب دیگری از تابان این هفته می باشد.
تابان در صفحه گوناگون خود نیز به موضوعات مختلفی پرداخته که ˈپرفروش ترین گوشی های موبایل در آغاز تابستانˈ،ˈسرعت 1600 کیلومتری یک خودروˈ و ˈخروس 10 هزار دلاریˈ از جمله آنها است.
ˈچرا کی روش باید بماندˈ نیز عنوان یادداشتی است که در صفحه ورزش تابان به چاپ رسیده است.
در صفحه آخر تابان نیز که طبق معمول به مطالب هنری اختصاص دارد، ˈزنان در مقابل مردان خاکستریˈ عنوان یادداشتی هنری با موضوع تئاتر است که در آن نگاهی به آثار افسانه ماهیان نویسنده و کارگردان در حوزه بانوان دارد.
***
فروردین امروز
این نشریه در شماره این هفته خود گزارشی با عنوان ˈچه کسانی حق مطالبه از دولت را دارند، اقلیت یا اکثریت؟!ˈ به چاپ رسانده و در آن به موضوع تقابل طرفداران و مخالفان دولت در خصوص چینش مدیران پرداخته است.
این هفته نامه در آخرین شماره خود از وضعیت پوشش جوانان و مدگرایی این قشر نیز گزارشی تهیه کرده است، روتیتر و تیتر مربوط به این گزارش ˈزیر چشم های کبود شهر چه می گذردˈ وˈجولان مدهای رنگ به رنگ در خیابان هاˈ است.
ˈکرایه تاکسی ها در قزوین افزایش یافتˈ،ˈدومین بوستان بانوان احداث می شودˈ،ˈ و یادداشتی در خصوص اجرای طرح پیاده راه در قزوین با عنوان ˈپیاده راه خیام، شورای شهر را به چالش کشیدˈ از دیگر عناوین این هفته فروردین امروز است.
فروردین امروز در صفحه ورزش خود نیز با بهمن عسگری ملی پوش کاراته مصاحبه کرده است، ˈدوبار قهرمان جهان شده ام، ولی یک وسیله نقلیه معمولی هم ندارم!ˈ تیتری است که فروردین امروز برای گفت وگوی خود با این ورزشکار انتخاب کرده است.
این نشریه مطابق معمول صفحه آخر خود را به موضوعات هنری اختصاص داده است، گفت و گو با سحر حاج آغاسی بازیگر و کارگردان جوان قزوینی از جمله مطالب مربوط به این صفحه است که در آن به درد دل های این هنرمند جوان و گلایه های او از بی مهری ها به تئاتر پرداخته شده است.
***
افق آینده
افق در شماره این هفته خود گزارشی با عنوان ˈخودتان را تا چه اندازه شهروند قانونمدار می دانیدˈ تهیه کرده و در آن به توجه بیشتر جامعه به قانون مداری تاکید کرده است، در این گزارش از مردم خواسته شده تا قانون مداری را تمرین کنند و در گام اول حق و حقوق شهروندی خود را بدانند.
ˈتا چه زمانی ورود زن ها به استادیوم های ورزشی سوژه دشمنان خواهد بود؟ˈ نیز عنوان یادداشتی است که این نشریه در خصوص موضوع حضور بانوان به ورزشگاه ها و سوء استفاده رسانه های بیگانه در این خصوص پرداخته است.
در هفته های گذشته اجازه ندادن به بانوان برای حضور در سالن ورزشی 12هزار نفری و تماشای مسابقات تیم ملی والیبال در لیگ جهانی، حواشی و اظهار نظرهای مخالف و موافق زیادی را با خود همراه داشته است.
ˈبنرها، نماد مجیز گویی و خودشیرینی برای بالادستی هاˈ نیز تیتر گزارشی است که در آن ارسال تبریک ها بوسیله سفارش بنر به نقد کشیده شده است.
ˈلبو فروش هم باشم از اعتدال حمایت می کنمˈ و ˈهنوز هم غم فقدان بهشتی را احساس می کنمˈ نیز هرکدام بخشی از عناوین مربوط به ستون سرخط خبر و ویژه های افق آینده در این شماره هستند که به ترتیب به نقل از استاندار قزوین و آیت الله هاشمی رفسنجانی چاپ شده اند.
***
مینودر
مینودر در شماره این هفته خود به سراغ محمدحسین فرجی ها، دبیر انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) رفته است و گفت وگوی مفصلی را با وی در خصوص وضعیت فعلی دانشگاه ها انجام داده است، عنوان مربوط به این مصاحبه ˈ فضای یخبندان سیاسی در دانشگاه ها ترک هم نخورده استˈ می باشد.
مینودر از لابه لای صبحت های استاندار قزوین در سفر به قاقازان نیز این تیتر را انتخاب کرده است، ˈدوره آقایی مدیران تمام شده استˈ
ˈموافقت نماینده قزوین با طرح جنجالی افزایش نرخ باروریˈ و ˈتجمع کارگران سیمان آبیک در محوطه این کارخانهˈ از دیگر عناوین این نشریه است.
ˈسرعت مرگ بار آزرا در اتوبانˈ و ˈدزد سایبری، حساب دوستش را هم خالی کرد!ˈ نیز از جمله عناوین صفحه حوادث مینودر در آخرین شماره بود.
***
حدیث
ˈآستانه تحمل سیاسی خود را نسبت به یکدیگر بالا ببریمˈ برجسته ترین مطلب صفحه اول هفته نامه حدیث و به نقل از استاندار قزوین در سومین نشست با احزاب و تشکل های سیاسی است.
همچنین در این هفته صحبت های وزیر اطلاعات در مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای هفت تیر با عنوان ˈبرخی که خود را ولایت مدار می دانند، دروغ پردازی و هتک حرمت می کنندˈ مورد توجه گردانندگان حدیث قرار گرفته و به تیتر آن پرداخته اند.
ˈ تکمیل مسجد النبی به دو میلیارد تومان اعتبار نیازمند استˈ،ˈ در صورت عدم صرفه جویی، جیره بندی آب محتمل استˈ نیز عنوان دو خبری است که حدیث در این شماره خود آنها را به نقل از مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین منتشر کرده است.
استان قزوین دارای 55 مجوز انتشار نشریه است که از این تعداد تنها یک روزنامه و 24 گاهنامه، ماهنامه و هفته نامه منتشر می شوند.
7392/ 614

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن