تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803981201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته گذشته در فضاهاي آموزشي چه گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ خرداد ۱۳۹۳ (۱۰:۵۱ق.ظ)
هفته گذشته در فضاهاي آموزشي چه گذشت فضاهاي آموزشي هفته گذشته به موضاعات بسياري پرداخته اند که در اين گزارش به برخي از اين موضوعات که نگاهي اقتصادي نيز دارند مي پردازيم.
به گزارش خبرگزاري موج؛ فراگيري علم و دانش از اموري است که سبب مي شود تا يک جامعه به توسعه يافتگي رسد و براي رشد هر جامعه اي اهميت دارد، اما آنچه که در هفته گذشته در حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه ها با نگاه اقتصادي رخ داده است را در اين گزارش عنوان مي کنيم.

در اين هفته علي اصغر فاني وزير آموزش و پروررش اعلام کرد رديف بودجه «کيفيت بخشي» در آموزش و پرورش براي اولين بار ايجاد شده است.
وزير آموزش و پرورش با بيان اين که برنامه اجرايي تمام معاونت ها در سال تحصيلي جديد بر مبناي کيفيت بخشي تنظيم شده است، گفت: اختصاص رديف بودجه «کيفيت بخشي» براي اولين بار در تاريخ آموزش و پرورش ايجاد شده است.
همچنين علي رمضاني مشاور امور اجرايي و برنامه و بودجه معاون پرورشي و فرهنگي در جمع روساي ادارات مشاوره استان هاي سراسر کشوراعلام کرد که بايد پيگير جذب بودجه فرهنگ و هنر از استانداري ها باشيد.
اما در کنار اين موارد در اين هفته در حوزه آموزش و پرورش به طرح اسکان فرهنگيان در تابستان و بيمه طلايي آتيه سازان حافظ اشاره شد که بر طبق اين خبر اعلام شد اين بيمه مشکلي ندارد.
از سويي ديگر در دانشگاه ها بايد به افزايش شهريه پرديس هاي خودگران دانشگاه شهيد بهشتي اشاره داشت که طي آن دکتر محمد مهدي ترانچي رئيس اين دانشگاه اعلام کرد، شهريه دانشجويان دوره جديد پرديس هاي خودگردان دانشگاه 12 درصد در سال تحصيلي 94-93 افزايش خواهد داشت.
حميد ميرزاده رئيس دانشگاه آزاد اسلامي نيز در نشست خبري خود از افزايش ميانگين 15 درصدي شهريه دانشگاه هاي آزاد خبر داد و گفت: افزايش اين ميزان شهريه بر اساس رشته ها در واحدهاي دانشگاه آزاد متفاوت است و واحدها مي توانند براي افزايش رقابت بيشتر شهريه را بر اساس ميانگين 15 درصد کاهش يا افزايش دهند.
همچنين رئيس دانشگاه خوارزمي نيز مهمترين اقدام امسال دانشگاه خوارزمي را تعميرات اين دانشگاه دانست که دانشگاه براي اين امر نياز به 5 ميليارد تومان بودجه دارد.
تسهيل راه اندازي خوابگاه غير دولتي از ديگر مواردي بود که عليرضا شوکتي رئيس هيات مديره خوابگاه داران غير دولتي از بازنگري و تغيير آئين نامه بين تعاوني خوابگاه داران خبر داد.
گسترش آزمون هاي بدون کاغذ در دانشگاه پيام نور از جمله اخباري بود که در اين حوزه با نگاه اقتصادي مي توان به آن اشاره داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن