تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814721604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکيد بر صنعتي شدن زنجان در جلسه هيأت نمايندگان اتاق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ تير ۱۳۹۳ (۱۶:۸ب.ظ)
تأکيد بر صنعتي شدن زنجان در جلسه هيأت نمايندگان اتاق بيست‌ونهمين جلسه هيأت نمايندگان اتاق زنجان با حضور رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و در آن لزوم صنعتي شدن استان و تزريق نقدينگي براي تکميل طرح‌هاي نيمه‌ تمام مورد تأكيد قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، غلام‌حسين جميلي، رئيس اتاق زنجان، گفت: بايد بخش‌خصوصي محور توسعه کشور قرار گيرد و همان‌گونه که استاندار نيز اعلام کرده بايد ظرف سال‌هاي آتي حوزه رشد استان بخش صنعت باشد و تمامي سرمايه‌گذاري‌ها و بسترسازي‌ها در اين حوزه انجام گيرد.
وي با توجه به تجربه کشورهاي مختلف دنيا در زمينه توجه به صنايع مختلف بيان كرد: در برخي کشورها در زمان توسعه به صنايع مادر توجه ويژه‌اي صورت گرفته، اما؛ در مقابل در برخي از کشورها، از جمله کشورهاي شرق آسيا و دانمارک صنايع کوچک و متوسط مورد توجه دولت قرار گرفته‌اند، اما؛ در ايران هنوز سياست کلي کشور مشخص نيست و هنوز معلوم نيست چه واحدهايي در زمان توسعه مورد توجه دولت قرار خواهند گرفت.
جميلي با اشاره به قاعده 20 در 80 عنوان كرد: اگر مي‌خواهيم حداکثر بازده را داشته باشيم نيازي نيست با توجه به محدوديت زيرساخت‌ها و نقدينگي تمامي منابع را به طور يک‌سان توزيع كنيم؛ زيرا بر اساس اين قاعده واحدها نقش تأثيرگذارتري در رشد اقتصادي خواهند داشت.
گفتني است، رکود و تورم، فعال نبودن پنجره واحد، وجود قوانين متناقض مالياتي و عوارض شهرداري به عنوان بخش صنعت مطرح شد و اعضا هيأت نمايندگان اتاق خواستار رفع اين موانع شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن