تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819023752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزان مصرف آب شهروندان همدانی در ماه رمضان 30 درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

میزان مصرف آب شهروندان همدانی در ماه رمضان 30 درصد افزایش یافت همدان-ایرنا-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت:با آغاز ماه مبارک رمضان میزان مصرف آب شهروندان همدانی 20 تا 30 درصد افزایش پیدا کرده است.


ˈهادی حسینی بیدارˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در ماه مبارک رمضان ساعات پیک مصرف آب به شدت افزایش پیدا کرده است به خصوص این میزان افزایش در دو ساعت مانده به افطار تا یک ساعت بعد آن و دو ساعت به اذان صبح تا یک ساعت بعد از آن در بیشترین مقدار خود قرار دارد.
وی با بیان اینکه آب تاکنون در استان همدان جیره بندی نشده است گفت:این میزان افزایش مصرف باعث افزایش افت فشار در شبکه شده است اما قطعی آب تاکنون در سطح استان وجود نداشته است.
وی از شهروندان همدانی خواست: برای استفاده بهینه در مصرف آب تلاش کنند تا در شرایط کم آبی و خشکسالی موجود، مشکل قطعی آب و جیره بندی آن استان را تهدید نکند.
وی ادامه داد:اگر برنامه ای برای جیره بندی آب وجود داشته باشد از طریق رسانه ها به شهروندان اعلام می شود اما قطعی هایی که بدون برنامه باشد ناشی از حوادث پیش بینی نشده مانند ترکیدگی لوله است.
وی اضافه کرد:شهروندان تا پیش از آغاز ماه رمضان همکاری خوبی در صرفه جویی آب داشتند و برون رفت از مشکلات موجود در استان تنها در گرو کاهش مصرف و مدیریت آب است.
استان همدان در سالجاری یکی از 11 استان کشور دارای بحران آبی معرفی شده است.
7530/576

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن