تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819723575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنبیه بدنی عزت نفس کودکان را از بین می برد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تنبیه بدنی عزت نفس کودکان را از بین می برد زنجان - ایرنا - معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: بی احترامی و تنبیه بدنی عزت نفس کودکان را از بین می برد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان زنجان فرزانه عطایی روز شنبه با بیان این مطلب ، افزود: تنبیه آخرین روش در مقابل رفتار نادرست کودکان است.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: تشویق، زمینه ساز تقویت رفتارهای مثبت در کودکان است و با این روش می توان رفتار درست را از اشتباه جدا کرد.
وی بر رفتار صحیح و توجه به موقع بر رفتار کودکان تاکید کرد و گفت: با تنبیه صرفا به کودکان می آموزیم چه کاری را انجام ندهند اما با تشویق رفتار صحیح را در وجود آنها نهادینه می کنیم.
عطایی به برگزاری دوره های آموزشی شیوه های فرزند پروری در مهدهای کودک اشاره و اعلام کرد: برگزاری دوره های آموزشی شیوه های فرزند پروری با هدف ارتقاء سطح دانش مدیران مهدهای کودک انجام شد.
وی انتقال تجارب مدیران مهدهای کودک و روش های فرزندپروری را به مربیان و اولیاء کودکان مهم ارزیابی و تصریح کرد: مدیران مهدهای کودک در حساس ترین سن با کودکان سروکار دارند و باید در این زمینه دانش خود را به صورت علمی ارتقاء دهند.
7318/596

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن