تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819058360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح هادی و مقاوم سازی مسکن روستایی در کاهش مهاجرت ها نقش مهمی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجرای طرح هادی و مقاوم سازی مسکن روستایی در کاهش مهاجرت ها نقش مهمی دارد تبریز - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: یکی از مهم ترین اقدامات در جلوگیری از مهاجرت روستاییان، اجرای طرح های هادی در روستاها و مقاوم سازی مسکن آنها است.


قربان محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: توجه نکردن به این دو مقوله موجب مهاجرت روستاییان به شهر و بروز مشکلاتی همچون بیکاری و حاشیه نشینی در شهرهای بزرگ شده است.
وی هزینه در توسعه و آبادانی روستاها را بهترین سرمایه گذاری اقتصادی و اجتماعی برای رشد و توسعه همه جانبه برشمرد و خواستار حمایت های بیشتر مسوولان از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد.
محمدی اظهار کرد: اجرای طرح هادی روستاها از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید در اجرای این طرح مصالح و منابعی به کارگیری شود که با فرهنگ و آیین روستاییان مطابقت داشته باشد.
وی به حفظ ساختار سنتی روستاها در جریان اجرای طرح هادی اشاره کرد و گفت: در اجرای طرح هادی روستاها حفظ ساختار سنتی روستاها در ابعاد گوناکون فرهنگی و اجتماعی با استفاده از منابع و مصالح بومی رایج در استان امکان پذیر است.
وی هدف از تهیه و اجرای این طرح ها را ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تامین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستاییان و خدمات ریست محیطی و عمومی عنوان کرد.
7233/587

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن