تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815418185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار ایلام: رمضان فرصت دوباره جوانه زدن بذر محبت در دل های خشکیده بشر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار ایلام: رمضان فرصت دوباره جوانه زدن بذر محبت در دل های خشکیده بشر است ایلام- ایرنا- استاندار ایلام گفت: حلول ماه مبارک رمضان فرصت دوباره جوانه زدن بذر محبت و قرب الهی را در دل های خشکیده بشر فراهم می کند.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری استانداری ایلام «محمدرضا مروارید» در پیامی حلول ماه نزول قرآن را بر عموم ایلامی های مسلمان تبریک گفت.
در این پیام آورده است: (شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِل فِیهِ الْقُرْآنُ) بار دیگر ماه مبارک رمضان فرا رسید و مومنان با قلوبی مالامال از ایمان و امید، به ضیافت پرشکوه و بی نظیری می روند که حضرت دوست میزبان آن است.
با حلول ماه رمضان، شیرینی سحرهای مناجات رنگ می گیرد و محبّت و قرب در دل های خشکیده بشر جوانه می زند.
خداوند متعال در آیه شریفه 183 سوره مبارکه بقره می فرماید: «ای افرادیکه ایمان آورده اید، روزه بر شما نوشته شد، آنچنان که بر کسانی که قبل از شما بود، نوشته شده بود، باشد که پرهیزگار شوید.»
در چنین فضایی، مؤمنان با مقدمه سازی و فراهم کردن زمینه های معنوی در ماه های رجب و شعبان، خود را برای ورود به این ماه شریف و پر برکت آماده می کنند و با حلول این ماه با شور و اشتیاق و دادن اطعام و افطاری به نیازمندان، شب زنده داری و عبادت، تلاوت قرآن، دعا، استغفار، دادن صدقه، روزه داری و ... روح و جان خود را از سرچشمه فیض الهی سیراب می کنند.
پیامبر اکرم(ص) در آستانه ماه مبارک رمضان، این گونه می فرماید: «ای مردم ماه با برکت و رحمت و آمرزش به شما روی آورده است، این ماه، نزد خدا بهترین ماه است و روزهایش، بهترین روزها و شب هایش، بهترین شب ها و ساعاتش بهترین ساعات بوده و در این ماه، شما به میهمانی خدا، دعوت شده اید و در زمره بهره مندان از کرامت خداوند، قرار گرفته اید و در این ایام نفس های شما، تسبیح خداست و خواب شما، عبادت است و اعمال شما، پذیرفته و دعایتان به اجابت می رسد»
اینجانب ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به عموم مسلمانان جهان به ویژه مردم شریف استان ایلام، موفقیت همگان را در بهره گیری مناسب از فرصت عظیم و معنوی ماه مبارک رمضان از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم. ک/1
702/540

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن