تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804392653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکونام:لباس مسي برايم افتخار است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نکونام:لباس مسي برايم افتخار است
کاپيتان تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: آنهايي که انتقاد مي‌کنند اگر مسي را ببيند اشک مي‌ريزند.

جواد نکونام بعد از بازگشت از جام جهاني 2014 برزيل به ايران در مورد عملکرد تيم ملي گفت: خدا را شکر عملکرد خوبي داشتيم و بازيکنان در طول بازي‌ها از هيچ تلاشي دريغ نکردند. خيلي‌ها منتظر بودند مسي مقابل ايران آقاي گل شود و نيجريه دو سه گل به ما بزند اما اين تير آخرشان بود و ما عملکرد خوبي داشتيم.

به گزارش فارس، وي افزود: اگر قبل از جام جهاني به شما مي‌گفتند بازي با نيجريه مساوي مي‌شود و مقابل آرژانتين با گل دقيقه 92 مسي شکست مي‌خوريد و از بوسني در ديدار آخر شکست خواهيد خورد قبول مي‌کرديد يا نه همه مي‌گفتند از سه بازي سه شکست عايد کار ايران خواهد شد اما ما عملکرد خوبي داشتيم و به خاطر اين بود که مربي ما برنامه داشت و بازيکنان هم تلاش کردند بايد قدردان زحمات بازيکنان و کادر فني باشيم و نمي‌توانيم نسبت به اين مسئله بي‌تفاوت باشيم.

نکونام در مورد اينکه از او انتقاداتي مي‌شود يادآور شد: شما شک نکنيد اگر نتايج بدتر بود اتفاقاتي مي‌افتاد که نبايد بيفتد به هر حال اينطور نيست که خبرها به گوش انسان نرسد به ما مي‌گفتند چه اتفاقاتي مي‌افتد.

کاپيتان تيم ملي در مورد شايعه اينکه به مسي اعلام کرده پيراهنش را به او بدهد، گفت: در اين مورد قبلاً صحبت کردم 6 سال در اسپانيا حضور داشتم و اصلا پيراهن مسي را از او نگرفتم. در سال 2006 و زماني که جوانتر بودم و عشق لباس گرفتن داشتم هيچ وقت اين کار را نکردم. لباس خود من ارزش بالايي دارد در ديدار مقابل آلمان با هيچ فردي لباسم را تعويض نکردم مقابل برزيل هم همين شرايط را داشتم. اين چيزها برايم کوچک است. حتي اگر لباس مسي را گرفته باشم اين مسئله برايم افتخار دارد. همين کسي که از من ايراد مي‌گيرد اگر جلويم بيايد براي دريافت لباسم خواهش مي‌کند و اگر مسي را ببيند به گريه مي‌افتاد افتخاراتي که من به دست آوردم بسيار زياد است و افرادي مي‌توانند در مورد من حرف بزند که بخشي از افتخاراتم را داشته باشند.بحث شخص خاصي را نمي‌کنم و صحبت کلي است. بايد به ايران و نتايجي که گرفتيم همه احترام بگذارند کسي فکر نمي‌کرد به جام جهاني برويم اما ما رفتيم و روسياهي به برخي ماند و در جام جهاني توانستيم خوب عمل کنيم.

نکونام در مورد اينکه چرا ايران مقابل بوسني خوب عمل نکرد، اظهار داشت: شما اشتباه مي‌کنيد مردم از بازي با نيجريه لذت بردند مقابل آرژانتين در کل دو نيمه عملکرد خوبي داشتيم. بازي بوسني با نيجريه فرق مي‌کند شما به تعداد ديدارهاي تدارکاتي ما نگاه کنيد وقتي بازي اول ما با قهرمان آفريقا است تيم تحت فشار زيادي قرار مي‌گيرد. با اين وجود هيچکس قبل از مسابقات به تساوي ما مقابل نيجريه فکر نمي‌کرد وقتي در ديدار اول به تساوي رسيديم توقعات بالا رفت البته اين موضوع طبيعي است.

وي افزود: شما وقتي تيم ملي ايران هستيد و قدرت برتر فوتبال نيستيد نمي‌توانيد باز بازي کنيد مقابل نيجريه به امتياز نياز داشتيم و وقتي مقابل بوسني باز بازي مي‌کرديم کمي دچار مشکل شديم اينها چيزهايي است که در فوتبال اتفاق مي‌افتد واقعيت فوتبال ما اين است که ما تيم برتر جام و آسيا نيستيم و مدعي قهرماني نبوديم ما يکي از تيم‌هاي خوب آسيا هستيم و هنوز براي کار جا داريم و تيم بودن ما مهم‌ترين عامل موفقيت‌مان بود.

نکونام در پاسخ به اين سؤال که گفته مي‌شود بعد از بازي با بوسني بازيکنان درخواست کردند کادر فني حفظ شود عنوان کرد: چه کسي اين موضوع را اعلام کرد شما به خبرها توجه نکنيد.

وي در مورد بحث ماندن کي‌روش عنوان کرد: اين موضوع را از وزير و کفاشيان بپرسيد من نظرم را اگر بخواهند به خودشان اعلام مي‌کنم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/04/07 08:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن