تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبلغان، تحکیم عقائد، اخلاق و احکام را جدی بگیرند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیت الله وحید خراسانی: مبلغان، تحکیم عقائد، اخلاق و احکام را جدی بگیرند قم ـ ایرنا ـ آیت الله ˈحسین وحید خراسانیˈ از مراجع تقلید به مبلغین تاکید کرد: سعی کنید در محلی که مستقر هستید به منبر رفتن اکتفا نکنید بلکه تحکیم عقائد، تهذیب اخلاق و تعلیم احکام را جدی بگیرید.


به گزارش ایرنا، به نقل از مرکز خبر حوزه، وی روز جمعه در دیدار جمعی از مبلغین اعزامی از سوی دفتر این مرجع تقلید به مناطق محروم ابراز امیدواری کرد که مبلغان از این سفر تبلیغی با دست پر برگشته و ارشاد گمراهان و توبه و انابه گناهکاران و تعلیم احکام دین به مسلمانان، نتیجه این سفر باشد.
آیت الله وحید خراسانی با بیان اینکه ما امام زمان(عج) را نشناخته ایم بر توجه ویژه به ایشان تاکید کرد و افزود: سعی کنید او را به مردم معرفی کنید در هر مجلسی که شروع می شود زیارت سلام علی آل یاسین را بخوانید، مجلس را به دعای به امام زمان ختم کنید، مردم را، با سوادها را، دعوت کنید، قرآن بخوانند و به او هدیه کنند، بیسوادها سوره توحید را بخوانند و به او هدیه کنند.
وی با بیان اینکه این سفر فوق العاده مهم است ادامه داد: خوشا به حال آن کسانی که اهمیت این سفر تبلیغی را بفهمند و مغتنم بشمارند.
آیت الله وحید خراسانی گفت: مبلغان از هر فرصتی بهره برده و در مدارس، دبستان ها و دبیرستان ها امر آل محمد را احیا کنند و از همه مهمتر اینکه خود مبلغان به توصیه هایی که می کنند عمل کنند.
وی بر شناسایی افراد مستعد تاکید کرد و افزود: سعی کنید این افراد را به احکام آشنا کنید که بعد از شما این رشته باقی بماند و بدانید که هر کس یک مساله یاد بگیرد، اجرش در نامه عمل مبلغ آن مساله نوشته می شود.
این مرجع تقلید همچنین ضمن همدردی با مصائب ملت عراق برای رفع گرفتاری آنان دعا کرد. ک/2
569 /

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن