تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819761691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدیه ویژه گوگل به معلمان مدارس


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: هدیه ویژه گوگل به معلمان مدارس


گوگل با عرضه "کروم بوکس"، پرقدرت وارد دنیای معلمان و دانش‌آموزان شده و حالا با عرضه سرویس منحصربفرد "گوگل پلی برای آموزش" راه خود را برای کسب نفوذ تجاری در این حوزه دو چندان کرده است.



تحت سرویس موسوم به Google Play for Education معلمان می توانند مواد آموزشی لازم برای شاگردان خود تهیه کرده و دانشجویان نیز برای توسعه دانش خود بهره‌مند شوند.به اشتراک گذاری اپلیکیشن‌های مبتنی بر کروم توسط معلمان با همه دانش‍ آموزان یک کلاس و یا با عده ای برگزیده از یک کلاس از ویژگی‌های سرویس جدید است. مواد آموزشی بنیاد آموزشی CK-12، Techsmith Snagit و GeoGebra از مواد آموزشی موجود بوده و به زودی سایر مواد آموزشی به سرویس گوگل پلی افزوده خواهد شد.معلمان همچنین می توانند کتاب ویژه‍ای را با یک دانش آموز به اشتراک بگذارند و یا برای یک گروه سنی در نظر بگیرند.ویدئو‌های آموزشی، تکالیف خانگی دانش‌آموزان و مطالب مفید برای یک کلاس از طریق کروم بوکس قابل اشتراک گذاری بین معلمان و دانش‌آموزان است.گوگل اعتباری معادل 20 دلار به مدارس برای فعال کردن "گوگل پلی برای آموزش" داده که از 15 جولای در دسترس خواهد بود.
منبع:اسلش گی یر


منبع : خبرآنلاين



تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن